11-08-2015, 10:10 PM
Vähemalt esialgu läks esisild kokku W210 esipiduritega. Uued kolvid , kettad tihendikomplekt, 500 mm pikad pidurivoolikud ja 4 mm puksid supordi kinnituse ja käänmiku vahele.
Käänmikud ise läksid R129 omad ja seega samasuured rattalaagrid kui W210 küljes. ABS hambad üle ühe maha lihvitud ja sellega sama hammaste arv kui W210.
Esiamordid uued Sachsi gaasiamordid, Meyle HD tugilaagrid ja W210 esivedrud madalamaks lõigatuna.
Lahendamata veel jäigema esimese stabika mure ja kuidas petta ESP-d roolilati servo solenoidi suhtes.
Tagumiste veovõllide mure ka muidugi! W140 võllid vägevad olemas aga kas on toruvõllid ehk seest tühjad või täis ja saab lasta nuuti edasi lõigata?
Pildil veovõllid W201, W210 ja W140
Käänmikud ise läksid R129 omad ja seega samasuured rattalaagrid kui W210 küljes. ABS hambad üle ühe maha lihvitud ja sellega sama hammaste arv kui W210.
Esiamordid uued Sachsi gaasiamordid, Meyle HD tugilaagrid ja W210 esivedrud madalamaks lõigatuna.
Lahendamata veel jäigema esimese stabika mure ja kuidas petta ESP-d roolilati servo solenoidi suhtes.
Tagumiste veovõllide mure ka muidugi! W140 võllid vägevad olemas aga kas on toruvõllid ehk seest tühjad või täis ja saab lasta nuuti edasi lõigata?
Pildil veovõllid W201, W210 ja W140
https://ketecor.ee/ kardinad, rulood ja markiisid