11-08-2015, 07:46 AM
Seda aktuaatorit peaks kontrollima mootori pöörded ja kütusekogus, seal vaevalt viga on kui varras liikvel on.. Iseasi on see kuidas seda liigutatakse, kas vaakumi abil (nagu om 606) või elektriliselt. Minul 606 mootoril oli ka kõik ok kuni maanteesõidul pidevalt sõita 110 alas piirkiiruses ja siis viskas ka limp mode-i, viga oli lahtisesse asendisse kinni jäänud aktuaatorit juhtivas vaakumsolenoidis, mis ei lasknud boosti maha, st mingi moment tekkis ülerõhk soovitust ja tõmbas kõri kinni (manomeetriga sain originaal 0.8Bari asemel 1.2Bari)
Kui aktuaator on elektriline, siis % avatusele on lihtne servomootori % või samm-mootori väärtus, kui vaakumiga, siis eks kontrollitaks seda läbi sisselaske rõhu anduri.
Sellel mootoril vist pole geomeetriliste labadega turbot, millel labad saavad kinni jääda ja siis ka limp-i minna valede parameetrite tõttu.
Kui aktuaator on elektriline, siis % avatusele on lihtne servomootori % või samm-mootori väärtus, kui vaakumiga, siis eks kontrollitaks seda läbi sisselaske rõhu anduri.
Sellel mootoril vist pole geomeetriliste labadega turbot, millel labad saavad kinni jääda ja siis ka limp-i minna valede parameetrite tõttu.