06-08-2015, 01:29 PM
(06-08-2015, 10:39 AM)v6sa Kirjutas: Kui plaanid ikka auto rikkuda madaldamisega, siis arvesta, et nivoosüsteemi varda lühendamisest ei pruugi piisata. Võib tekkida vajadus vedrude lühendamise järgi. Tasub vaadata ka vedrukummide paksust. Ühenupulised on kõige õhemad.
Vedrukummid minu mäletamist mööda juba said ühesed igale poole eelmisel aastal, pead ei anna samas praegu. Aga kui tegemiseks läheb, siis ongi plaanis Eibachi ca 2-2,5cm madaldust pakkuvad vedrud panna. Googledades peaks need veel kenasti SLS süsteemiga ühtima, kui see madalamaks regullida.
Siiski esmajärjekorras tuleb keretööd ära teha ja selles suunas liigutan end paari nädala pärast ehk siis võtan soovitatu maalriga ühendust. Tõenäoliselt läheb üldse auto talveks seisma, kui ta kere korda peaks saama. Ei taha uuesti ussitama hakata siin soola sees.