30-07-2015, 05:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2015, 10:16 PM ja muutjaks oli Kirill.D.)
Kui õigesti mäletan siis jah, vist midagi isegi oli, mis see turbo aktuaator täpsemalt on ?
Kas on mingi võimalus, et vigane lambda näiteks on kogu selle asjani hetkel viinud tulemuse ja v.b mõjutab praegu ka seda, et rõhku tagant ära lööb ? Kui näiteks kütte/õhu segu paigast siis vältimaks suuremat vigastust lükkab mingil ajahetkel turborõhu tagant ära?
EDIT
Vaatasin selle boost pressure actuatori üle ... kui teda läbi KTS'i testvormis käivitada, siis turbo juurest tuleb küll mingi kolks, et liigub edasi tagasi, samas kui sõidu ajal jälgisin actual value'd, siis oli ---% seal ees, mida see nagu iseloomustama peaks või võiks?
Lambda on siiski ilmselt läbi, seega selle vahetan välja siis saab edasi vaadata, sest v.b lambda tõttu hakkab ta muid asju ka piirama või kalama.
Kas on mingi võimalus, et vigane lambda näiteks on kogu selle asjani hetkel viinud tulemuse ja v.b mõjutab praegu ka seda, et rõhku tagant ära lööb ? Kui näiteks kütte/õhu segu paigast siis vältimaks suuremat vigastust lükkab mingil ajahetkel turborõhu tagant ära?
EDIT
Vaatasin selle boost pressure actuatori üle ... kui teda läbi KTS'i testvormis käivitada, siis turbo juurest tuleb küll mingi kolks, et liigub edasi tagasi, samas kui sõidu ajal jälgisin actual value'd, siis oli ---% seal ees, mida see nagu iseloomustama peaks või võiks?
Lambda on siiski ilmselt läbi, seega selle vahetan välja siis saab edasi vaadata, sest v.b lambda tõttu hakkab ta muid asju ka piirama või kalama.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.