28-07-2015, 07:14 PM
Tere
Kahjuks seekord siis sissekanne mitte nii positiivsel lainel, hakkasin nimelt uurima mis põhjustas check engine'i süttimist.
Algselt tuli KTS'iga välja kood P2621 Particulate filter ash content not plausible - vaatasin siis DPF'i andmeid ning näitas filtri täituvust 101%, üritasin regenereerimissõitu teha, sain üks hetk selle protsendi madalamaks, järgmine päev uuesti sama jama, siis juba oli protsent suurem, tegin uuesti puhastussõidu, kukkus 162% pealt 42% peale ja 80km maanteesõitu hiljem 101% ...
Proovisin seejärel teha katsetus et ühendada DPF'i rõhuandurilt voolikud küljest, kui rõhuerinevus puudub peaks nagu tegelikult näitama sensor, et filter on täiesti puhas ... ei midagi. Eile siis ostsin uue DPF rõhuanduri, 85e Silberist, panin külge ja ei midagi ikka. Filtri täituvust näitab täiesti ebareaalset - 237% .
Kogu keberniidi käigus on tekkinud veel veateateid:
P2076 - lambda sensor upstream of CAT
P2028 - lambda sensor upstream of CAT (short to B+) ja pärast eilset DPF rõhuanduri vahetust näitab nüüd lisateksti mitte (short to B+) vaid (battery voltage)
P2553 - injected fuel quantity detection
Lisaks sellele hakkas üks hetk limp mode'i minema, ehk rõhku tagant ära viskama turbol:
P2359 - Boost pressure control
Ma ei oska kusagilt alustada ka, algselt oli selline mõte, et v.b kui see DPF rõhuandur pees oli, siis liiga tiheda põletuse tõttu küpsetas lambda läbi ja kui nt küttesegu läheb paigast siis oleks loogiline et annab liigse kütuse viga ja viskab turborõhku tagant ära.
Aga no pärast DPF rõhuanduri vahetust ei muutunud midagi, seega täiesti hädas ja ei oska kusagile isegi mõelda ka. Ei taha sellise hädaga päris autot lampi töökotta viia, et hiljem maksta ulmelt tunde kinni selle eest, et tehti samamoodi diagnosti ja öeldi et vaheta see, vaheta see, vaheta see. Nursi mehed ka puhkavad praegu.
Vigu viskab ka selliselt, et mitte alati kõik korraga, nullida ära, siis hetkel ta enam ei viska DPF'i täituvuse viga, aga viskab neid lambdaga seonduvaid ja boost pressure'it.
On kellegil mõtteid või ideid?
Ma vaatasin google'is ja ei osanud päris midagi sealt leida mis mind ka aitaks.
Kahjuks seekord siis sissekanne mitte nii positiivsel lainel, hakkasin nimelt uurima mis põhjustas check engine'i süttimist.
Algselt tuli KTS'iga välja kood P2621 Particulate filter ash content not plausible - vaatasin siis DPF'i andmeid ning näitas filtri täituvust 101%, üritasin regenereerimissõitu teha, sain üks hetk selle protsendi madalamaks, järgmine päev uuesti sama jama, siis juba oli protsent suurem, tegin uuesti puhastussõidu, kukkus 162% pealt 42% peale ja 80km maanteesõitu hiljem 101% ...
Proovisin seejärel teha katsetus et ühendada DPF'i rõhuandurilt voolikud küljest, kui rõhuerinevus puudub peaks nagu tegelikult näitama sensor, et filter on täiesti puhas ... ei midagi. Eile siis ostsin uue DPF rõhuanduri, 85e Silberist, panin külge ja ei midagi ikka. Filtri täituvust näitab täiesti ebareaalset - 237% .
Kogu keberniidi käigus on tekkinud veel veateateid:
P2076 - lambda sensor upstream of CAT
P2028 - lambda sensor upstream of CAT (short to B+) ja pärast eilset DPF rõhuanduri vahetust näitab nüüd lisateksti mitte (short to B+) vaid (battery voltage)
P2553 - injected fuel quantity detection
Lisaks sellele hakkas üks hetk limp mode'i minema, ehk rõhku tagant ära viskama turbol:
P2359 - Boost pressure control
Ma ei oska kusagilt alustada ka, algselt oli selline mõte, et v.b kui see DPF rõhuandur pees oli, siis liiga tiheda põletuse tõttu küpsetas lambda läbi ja kui nt küttesegu läheb paigast siis oleks loogiline et annab liigse kütuse viga ja viskab turborõhku tagant ära.
Aga no pärast DPF rõhuanduri vahetust ei muutunud midagi, seega täiesti hädas ja ei oska kusagile isegi mõelda ka. Ei taha sellise hädaga päris autot lampi töökotta viia, et hiljem maksta ulmelt tunde kinni selle eest, et tehti samamoodi diagnosti ja öeldi et vaheta see, vaheta see, vaheta see. Nursi mehed ka puhkavad praegu.
Vigu viskab ka selliselt, et mitte alati kõik korraga, nullida ära, siis hetkel ta enam ei viska DPF'i täituvuse viga, aga viskab neid lambdaga seonduvaid ja boost pressure'it.
On kellegil mõtteid või ideid?
Ma vaatasin google'is ja ei osanud päris midagi sealt leida mis mind ka aitaks.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.