20-07-2015, 11:09 PM
Vahepealset uuendust nii palju, et sai ostetud eesmine parem logar, vana oli kunagi piiks lennanud. Uue ostsin Alvadist, ütleme nii et materjal ise pani veidi imestama, väga väga pehme ja painduv ja üldse selline ... pigem mingi kummisema olekuga jubin, aga augud olid see-eest kõik täitsa täpselt puuritud ja ei pidanud ise midagi nikerdama.
Eelmisest logarist mille ma olin ostnud mingist muust netipoest erines praegune sellega et oli tõsiselt õhuke, kui muidu on see logar ikka miski 1.5-2mm paks, siis see oli vast miski 1 tuuri.
Lisaks on enda olemasolust hakanud märku andma DPF filter, ehk siis see check engine, mis mind kimbutanud on, ongi DPF'i täitumine. KTS'iga nullisin ära, näitas 101% täituvust, tegin ühe kiire ringi, kuidagi üritasin enne esile kutsuda puhastamist ... igatahes sain filtri veidi puhtamaks, aga no pikemas perspektiivis tundub ainuke mõistlik variant olevat Jõujaama külastus ... kui Eero seal käis siis sai räägitud prj'iga, 400 euri ja DPF lendab minema, progetakse välja ja tehakse aju remap mis annaks miski 30kW juurde.
Muidu olen olnud suhteliselt seisukohal et piiks "chip" või remap, osta kohe võimsam mootor, aga sai siin nädal aega sõidetud sõbra C320CDI'ga millel on all V6 ja 165kW, siis hiljem enda autosse istumine oli ikka korralik downgrade. Mitte et 110kW ei jaksaks liigutada seda, aga kui juba tegemiseks läheks siis laseks selle pulli ära teha. 130-40nest kilovatist ära ei ütleks.
Jutu lõpetuseks üks pilt ka.
![[Pilt: DSC_0712-2_copy.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/4853437/DSC_0712-2_copy.jpg)
Terv, Kirill
Eelmisest logarist mille ma olin ostnud mingist muust netipoest erines praegune sellega et oli tõsiselt õhuke, kui muidu on see logar ikka miski 1.5-2mm paks, siis see oli vast miski 1 tuuri.
Lisaks on enda olemasolust hakanud märku andma DPF filter, ehk siis see check engine, mis mind kimbutanud on, ongi DPF'i täitumine. KTS'iga nullisin ära, näitas 101% täituvust, tegin ühe kiire ringi, kuidagi üritasin enne esile kutsuda puhastamist ... igatahes sain filtri veidi puhtamaks, aga no pikemas perspektiivis tundub ainuke mõistlik variant olevat Jõujaama külastus ... kui Eero seal käis siis sai räägitud prj'iga, 400 euri ja DPF lendab minema, progetakse välja ja tehakse aju remap mis annaks miski 30kW juurde.
Muidu olen olnud suhteliselt seisukohal et piiks "chip" või remap, osta kohe võimsam mootor, aga sai siin nädal aega sõidetud sõbra C320CDI'ga millel on all V6 ja 165kW, siis hiljem enda autosse istumine oli ikka korralik downgrade. Mitte et 110kW ei jaksaks liigutada seda, aga kui juba tegemiseks läheks siis laseks selle pulli ära teha. 130-40nest kilovatist ära ei ütleks.
Jutu lõpetuseks üks pilt ka.
![[Pilt: DSC_0712-2_copy.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/4853437/DSC_0712-2_copy.jpg)
Terv, Kirill
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.