03-07-2015, 06:31 PM
Nii.
Käisin siis autoit näitamas. Üle vaadati siis ühes huvilise poolt valitud töökojas.
Seal nad vaatasid siis seda, uurisid ja puurisid ja vigade nimekiri tuli selline:
Tagasillas leke
Tagasilla puksid ja esimesed vardad
Esimene parem rattalaager
Vedrud ees
Vedrud taga
Mootoripadi
Rooste keredetailidel.
Sellele nimekirjale tehti umbkaudne arvutus 4500€. Minu soovitud hind 1425€ ei sobinud, kuna tegemist polnud kupeega, vaid tavalise pereautoga, mille puhul varustus ei loe. Mina aga hinda ka alla ei lasknud ja nii kokkuleppele ei jõudnudki.
Kuigi jäi raha saamata, oli tagasisõites tuju siiski hea. Vahepeal mängisin kardinaga, konditsioneer jahutas auto sisemust ja suurest rõõmust käisin ka kohalikus lammutuses läbi, kust sain korralikumad uksetihendid, valgete taustadega kellaploki, terved tagumised kõlarikatted ja paar väiksemat asja veel. Homme käin ka läbi, saan esitiiva ja tagumise luugi. Juhipoolse siis võtan, kuna too, mis seal oli, oli täiesti roostevaba ja korralik. Tagaluugil oli vähesel määral pindmist. Kui nüüd kuskilt saaks kas korraliku roostevaba juhiukse või korralikud uksed kõik, mis roostevabad, paneks ka need kõrvale, kuna plaan on auto siiski teha kere poolest viisakaks ära. Pole veel otsustanud, kuid selle käigus võib muutuda värvikood 199-lt 040-le, kuid seda näitab aeg.
Ühtlasi tellin esmaspäeval ära madaldusvedrud ja viin RH-de keskosad pulbervärvimisse, et nendega ühele poole saaks. Arvatavasti tellin ära ka mootoripadja, tagasillapuksid ja need otsavardad, kaasa arvatud ka rattalaagrid eest. Kui need kõik küljes, laseb sillastendi ära teha ja vaikselt valmistuma edasisteks töödeks.
Ilmselt käib siis, kui auto üles tõstetud, põhja alt ka üle, teeb ära roostetöötluse, muundab seda ja kannab peale korraliku, paksu kaitsekihi.
Kui see osa tehtud, siis hakkab välimusega vaikselt tegelema, lasen klaasid ära toonida ja kogun raha vaikselt mõlgieemalduse ja ülevärvi jaoks.
Edasist näitab aeg.
Aga, kui keegi oskab öelda, kes Tartus tegeleb MB-dega ja on olemas teadmised ja vajalikud tööriistad, et teostada eespool loetletud töid, võib mulle privaatsõnumiga märku anda. Isa on rääkinud kellestki, kes tegutseb kahe raudtee vahel Tartus, kuid rohkem otseselt ei tea midagist.
Käisin siis autoit näitamas. Üle vaadati siis ühes huvilise poolt valitud töökojas.
Seal nad vaatasid siis seda, uurisid ja puurisid ja vigade nimekiri tuli selline:
Tagasillas leke
Tagasilla puksid ja esimesed vardad
Esimene parem rattalaager
Vedrud ees
Vedrud taga
Mootoripadi
Rooste keredetailidel.
Sellele nimekirjale tehti umbkaudne arvutus 4500€. Minu soovitud hind 1425€ ei sobinud, kuna tegemist polnud kupeega, vaid tavalise pereautoga, mille puhul varustus ei loe. Mina aga hinda ka alla ei lasknud ja nii kokkuleppele ei jõudnudki.
Kuigi jäi raha saamata, oli tagasisõites tuju siiski hea. Vahepeal mängisin kardinaga, konditsioneer jahutas auto sisemust ja suurest rõõmust käisin ka kohalikus lammutuses läbi, kust sain korralikumad uksetihendid, valgete taustadega kellaploki, terved tagumised kõlarikatted ja paar väiksemat asja veel. Homme käin ka läbi, saan esitiiva ja tagumise luugi. Juhipoolse siis võtan, kuna too, mis seal oli, oli täiesti roostevaba ja korralik. Tagaluugil oli vähesel määral pindmist. Kui nüüd kuskilt saaks kas korraliku roostevaba juhiukse või korralikud uksed kõik, mis roostevabad, paneks ka need kõrvale, kuna plaan on auto siiski teha kere poolest viisakaks ära. Pole veel otsustanud, kuid selle käigus võib muutuda värvikood 199-lt 040-le, kuid seda näitab aeg.
Ühtlasi tellin esmaspäeval ära madaldusvedrud ja viin RH-de keskosad pulbervärvimisse, et nendega ühele poole saaks. Arvatavasti tellin ära ka mootoripadja, tagasillapuksid ja need otsavardad, kaasa arvatud ka rattalaagrid eest. Kui need kõik küljes, laseb sillastendi ära teha ja vaikselt valmistuma edasisteks töödeks.
Ilmselt käib siis, kui auto üles tõstetud, põhja alt ka üle, teeb ära roostetöötluse, muundab seda ja kannab peale korraliku, paksu kaitsekihi.
Kui see osa tehtud, siis hakkab välimusega vaikselt tegelema, lasen klaasid ära toonida ja kogun raha vaikselt mõlgieemalduse ja ülevärvi jaoks.
Edasist näitab aeg.
Aga, kui keegi oskab öelda, kes Tartus tegeleb MB-dega ja on olemas teadmised ja vajalikud tööriistad, et teostada eespool loetletud töid, võib mulle privaatsõnumiga märku anda. Isa on rääkinud kellestki, kes tegutseb kahe raudtee vahel Tartus, kuid rohkem otseselt ei tea midagist.