30-06-2015, 05:29 PM
Siis ei oska jah midagi kosta. Kuskilt kuulsin, et kui autol ÜV olemas, siis määratakse peale kohustuslik kindlustus, kuid ei oska rohkem öelda ka selle kohta. Kuid täna panen raha arvele ja teen kuuajalise peale, kuna autole tekkinud huviline, kes soovib seda osta. Selleks aga vaja Pärnu sõita.
Ühest küljest on see tore, kuna saab autoparki vähendada ja liikuda edasi suuremate-mugavamate masinate poole (2 tükki veel vaja maha müüa). Olen vaadanud siin W140 kerega diisleid, kuid hoian otsad lahti. Igatahes MB on üks kindlates valikutes.
Teisest küljest aga kahju jällegi. Huviline juba uurinud, et kas juhiaken käib alla, et autos suitsu teha ja kas subwooferit saab ka installida. Ise näen teda muidugi seest originaalina, ainult OEM+, ehk siis võimalikult paljude lisadega.
Samas aga, enne mind on selles autos niiehknii suitsetatud, ehk siis suitsuvaba ta pole ning huvilisele saan ehk autot näidates ka tõestada, et oma aja Bose on ka tänapäeval hea kvaliteediga, mis toodab ka piisavalt bassi. Mitmed on mu käest küsinud, et kus subwoofer on ja kui teada saavad, et tehase heli, on silmad suured peas.
Aga midagi pole veel kindel, inimene tahab lasta auto üle vaadata ja kui sealt ilmneb midagi, mis ei sobi talle, jääb endale ja hakkab iluvigade ja puudujääkidega tegelema.
Ühtlasi, kuna auto on praegu minust 50km kaugusel, lasin isal ülevaatusel temaga ära käia.
Ja seal selgus, et põhjus, miks järsul kiirendamisel taga pauk käib, on see, et sillapuksid üles paisunud ja kulunud. Kõik muu aga oli normis, alates heitgaasidest lõpetades piduristendiga. Piduritega ma muidugi teadsin, et kõik korras, kuna olen VW esinduses tööl, siis käisin seal proovimas. Esipiduritel oli pidurdusjõud 3,8, tagumistel 2,6, käsipidur 2,8. Protsentuaalne erinevus oli 8-12.
Heitgaaside pärast aga kartsin, kuna masinal all järelturu katalüsaatorid. Aga kõik oli ilusti normis.
Aga reedel selgub, kas on raha taskus või Mercedes-Benz hoovis.
Aga jah, mujale kurta ei osanud oma rasket muret.
Ühest küljest on see tore, kuna saab autoparki vähendada ja liikuda edasi suuremate-mugavamate masinate poole (2 tükki veel vaja maha müüa). Olen vaadanud siin W140 kerega diisleid, kuid hoian otsad lahti. Igatahes MB on üks kindlates valikutes.
Teisest küljest aga kahju jällegi. Huviline juba uurinud, et kas juhiaken käib alla, et autos suitsu teha ja kas subwooferit saab ka installida. Ise näen teda muidugi seest originaalina, ainult OEM+, ehk siis võimalikult paljude lisadega.
Samas aga, enne mind on selles autos niiehknii suitsetatud, ehk siis suitsuvaba ta pole ning huvilisele saan ehk autot näidates ka tõestada, et oma aja Bose on ka tänapäeval hea kvaliteediga, mis toodab ka piisavalt bassi. Mitmed on mu käest küsinud, et kus subwoofer on ja kui teada saavad, et tehase heli, on silmad suured peas.
Aga midagi pole veel kindel, inimene tahab lasta auto üle vaadata ja kui sealt ilmneb midagi, mis ei sobi talle, jääb endale ja hakkab iluvigade ja puudujääkidega tegelema.
Ühtlasi, kuna auto on praegu minust 50km kaugusel, lasin isal ülevaatusel temaga ära käia.
Ja seal selgus, et põhjus, miks järsul kiirendamisel taga pauk käib, on see, et sillapuksid üles paisunud ja kulunud. Kõik muu aga oli normis, alates heitgaasidest lõpetades piduristendiga. Piduritega ma muidugi teadsin, et kõik korras, kuna olen VW esinduses tööl, siis käisin seal proovimas. Esipiduritel oli pidurdusjõud 3,8, tagumistel 2,6, käsipidur 2,8. Protsentuaalne erinevus oli 8-12.
Heitgaaside pärast aga kartsin, kuna masinal all järelturu katalüsaatorid. Aga kõik oli ilusti normis.
Aga reedel selgub, kas on raha taskus või Mercedes-Benz hoovis.
Aga jah, mujale kurta ei osanud oma rasket muret.