28-06-2015, 08:12 PM
(26-06-2015, 01:09 AM)Werewolf Kirjutas: Käisid sa seda autot ka vaatamas?
http://auto.motors24.ee/vehicles/447674-...&sort=paid
Juhul kui sel autol peax olema sulle vajalikud kerejupid heas korras, olex see oma 400 EUR-ise hinna juures väga kasulik ost, sest roheliste detailide punasex värvimine läheb juba ise mitusada EUR-i maxma (tavaliselt on värvitöökodades reegel 100 EUR-i detail) ja punase doonori puhul olex vast võimalik värvimise pealt kokku hoida.
Seda autot ma ei käinud vaatamas. See asub minu jaoks ebamõistlikult kaugel ja tema vaatamas käimine oleks tähendanud laevapileteid jms väljaminekuid. Küll üritasin endale lähemalt sobivat punast doonorit leida. Mis seekord ei õnnestunud. Lohutust leian sellest, et vaevalt kusagilt ideaalkorras detaile leidnud oleks. Mõni pisike mõlk, rooste, kriimud või kriimukesed on kasutatud asjade juures täiesti loomulik nähe. Autolammutuses maksis sobivat värvi detailide komplekt neljakohalise summa. Ning sellele lisaks on ju nagunii teha ilusaks stanged ja tiivad. Lõpuks võtsin tuimalt selle, mida kodukandis pakuti. Kavatsen värvimisega ise hakkama saada. Erinevaid materjale kasutades loodan suurendada korrosioonikindlust.
Reedel oli ka tegus päev. Põikasin taas ühte töökotta maailma asju arutama. Lisaks vahetasime ära õhufiltri, kütusefiltri, ja õlifiltri. Kasutasime Mahle toodangut. Mootori õli loomulikult ka. Eurol 5w-30 sai sinna sisse. Aega oli, selle viitmiseks lasime ka tagasillast õli välja. Riiulist leidus õigete numbritega Castrol sinna sisse pressida. Kaabinguregulaatoriga auto diffrisse mahub seda 1,2 liitrit. Läbisõidu näidik selle protseduuri ajal oli 452 770 peal.
Täna ei olnud väga isu miskit teha. Pühapäev ja üle hulga aja soe ilm. Näppisin niisama polstrid küljest paaril uksel.
Punase auto uks. Rooste on tema nurgast jagu saanud.
Rohelise auto uks. Punasel on uuemale autole kohaselt detaile rohkem. Rohelise ukse külge peavad nüüd saama turvapadja organid. Igaks juhuks proovisin uuema auto polstrit vanema uksele. Kas üldse on lootust. Ukselinkide asukoht on veidi erinevad, lisaks veel muid pisiasju. Uuema auto polster on vähe jämedam just plahvatavate organite mahutamise huvides. Vahe on kolm sentimeetrit. Polstritel ühtivad tüübliaugud, see eest kruviaukudega ei läinud õnneks. Tuleb veidi ümber teha, ei tundu väga hirmus projekt.