24-06-2015, 06:42 PM
Selle katuse jaoks müüdi ka spetsiaalset vintsi garaazi. Millele isegi mõtlesin vahepeal. Sest üksinda või ilma selle abinõuta on selle peale tõstmine autot rikkumata võimatu. Kuid tänasel päeval on mul see katus spetsiaalsel ratasdega raamil. Kõva katust ma praktiliselt nende 7 aasta jooksul pole kordagi kasutanud. Ja pehmekatuse huvides on parem kui ta seal kokkuvolditult ei viibi see aeg kui auto puhkab. Mõned soovitused sullegi. Pigem väldi katuse kokkuvoltimist kui katus päikse käes kaua olnud ja pehmed klaasid kuumad. Muljub ja kahjustab seda materjali vähem. Mina enne garaazist väljumist tõmban tolmuimeja harjaga katuse puhtaks. Sama teen ka siis kui masin tagasi end pargib garaazi. Enne kui katuse kokku voldid veendu et ka pehmed klaasid ei oleks tolmused. Klaasid püsivad kauem puhtad. See katus raisku lasta on väga kerge. Vahetus aga väga vastik töö. Minu arust SL kortsus ja raisus akendega katusega on väga inetu. Aga muidu on ta väga lihtne ja loogiline auto.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.