11-06-2015, 10:42 AM
(10-06-2015, 09:37 PM)madis71 Kirjutas:(10-06-2015, 10:38 AM)kentq Kirjutas:hea küsimus seda ma ei tea...aga räägi natuke lähemalt mida see kalibreerimine patjade juures täpselt tähendab.(10-06-2015, 08:31 AM)madis71 Kirjutas: alustan sellest et autoks on
w211 E270 130 kw 2003.
probleem:tagant õhkvedrud hoiavad aegajal autot tasasel pinnal ebaühtlase kõrgusega ehk siis üks pool on madalam kui teine.vahe sõltub ei tea millest, on 1-3 cm(võib-olla on õigem öelda et ratta ja koopa vaheline distants on erinev.Olen ka teeninduses kurtnud sama asja ja näidanud erinevust-ütlevad et kõik on korras(no ei ole ju)õhkpadjad vahetasin mõni kuu tagasi ,ja ka enne vahetust oli sama probleem.
siis võis ka kaasa aidata 1 pragunenud padi mis niikui nii ei hoidnud korralikult survet.viimanekord teeninduses lasin ka kompressorit kontrollida -sama tulemus kõik korras annab rõhu välja.Arvasin siinkohall et uurin natuke siitpoolt ennem kui hakkan ise kaevama ,ehk on sama probleemiga veel keegi kokku puutunud.
Kalibreerimist patjadele tehti?
Kalibreeritakse mõlemate patjade surve ära. Kui ühes on rohkem siis ongi viltu. Samas tean et kui on muidu probleeme siis see imet ei tee. Samas seda alati soovitatakse teha. Enda autol Silberis tehti kunagi, läks paremaks.