Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w211 E270 õhkvedrustus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w211 E270 õhkvedrustus (/showthread.php?tid=39273)



w211 E270 õhkvedrustus - madis71 - 10-06-2015

alustan sellest et autoks on
w211 E270 130 kw 2003.
probleem:tagant õhkvedrud hoiavad aegajal autot tasasel pinnal ebaühtlase kõrgusega ehk siis üks pool on madalam kui teine.vahe sõltub ei tea millest, on 1-3 cm(võib-olla on õigem öelda et ratta ja koopa vaheline distants on erinev.Olen ka teeninduses kurtnud sama asja ja näidanud erinevust-ütlevad et kõik on korras(no ei ole ju)õhkpadjad vahetasin mõni kuu tagasi ,ja ka enne vahetust oli sama probleem.
siis võis ka kaasa aidata 1 pragunenud padi mis niikui nii ei hoidnud korralikult survet.viimanekord teeninduses lasin ka kompressorit kontrollida -sama tulemus kõik korras annab rõhu välja.Arvasin siinkohall et uurin natuke siitpoolt ennem kui hakkan ise kaevama ,ehk on sama probleemiga veel keegi kokku puutunud.


RE: w211 E270 õhkvedrustus - kentq - 10-06-2015

(10-06-2015, 08:31 AM)madis71 Kirjutas: alustan sellest et autoks on
w211 E270 130 kw 2003.
probleem:tagant õhkvedrud hoiavad aegajal autot tasasel pinnal ebaühtlase kõrgusega ehk siis üks pool on madalam kui teine.vahe sõltub ei tea millest, on 1-3 cm(võib-olla on õigem öelda et ratta ja koopa vaheline distants on erinev.Olen ka teeninduses kurtnud sama asja ja näidanud erinevust-ütlevad et kõik on korras(no ei ole ju)õhkpadjad vahetasin mõni kuu tagasi ,ja ka enne vahetust oli sama probleem.
siis võis ka kaasa aidata 1 pragunenud padi mis niikui nii ei hoidnud korralikult survet.viimanekord teeninduses lasin ka kompressorit kontrollida -sama tulemus kõik korras annab rõhu välja.Arvasin siinkohall et uurin natuke siitpoolt ennem kui hakkan ise kaevama ,ehk on sama probleemiga veel keegi kokku puutunud.

Kalibreerimist patjadele tehti?



RE: w211 E270 õhkvedrustus - madis71 - 10-06-2015

(10-06-2015, 10:38 AM)kentq Kirjutas:
(10-06-2015, 08:31 AM)madis71 Kirjutas: alustan sellest et autoks on
w211 E270 130 kw 2003.
probleem:tagant õhkvedrud hoiavad aegajal autot tasasel pinnal ebaühtlase kõrgusega ehk siis üks pool on madalam kui teine.vahe sõltub ei tea millest, on 1-3 cm(võib-olla on õigem öelda et ratta ja koopa vaheline distants on erinev.Olen ka teeninduses kurtnud sama asja ja näidanud erinevust-ütlevad et kõik on korras(no ei ole ju)õhkpadjad vahetasin mõni kuu tagasi ,ja ka enne vahetust oli sama probleem.
siis võis ka kaasa aidata 1 pragunenud padi mis niikui nii ei hoidnud korralikult survet.viimanekord teeninduses lasin ka kompressorit kontrollida -sama tulemus kõik korras annab rõhu välja.Arvasin siinkohall et uurin natuke siitpoolt ennem kui hakkan ise kaevama ,ehk on sama probleemiga veel keegi kokku puutunud.

Kalibreerimist patjadele tehti?
hea küsimus seda ma ei tea...aga räägi natuke lähemalt mida see kalibreerimine patjade juures täpselt tähendab.



RE: w211 E270 õhkvedrustus - kentq - 11-06-2015

(10-06-2015, 09:37 PM)madis71 Kirjutas:
(10-06-2015, 10:38 AM)kentq Kirjutas:
(10-06-2015, 08:31 AM)madis71 Kirjutas: alustan sellest et autoks on
w211 E270 130 kw 2003.
probleem:tagant õhkvedrud hoiavad aegajal autot tasasel pinnal ebaühtlase kõrgusega ehk siis üks pool on madalam kui teine.vahe sõltub ei tea millest, on 1-3 cm(võib-olla on õigem öelda et ratta ja koopa vaheline distants on erinev.Olen ka teeninduses kurtnud sama asja ja näidanud erinevust-ütlevad et kõik on korras(no ei ole ju)õhkpadjad vahetasin mõni kuu tagasi ,ja ka enne vahetust oli sama probleem.
siis võis ka kaasa aidata 1 pragunenud padi mis niikui nii ei hoidnud korralikult survet.viimanekord teeninduses lasin ka kompressorit kontrollida -sama tulemus kõik korras annab rõhu välja.Arvasin siinkohall et uurin natuke siitpoolt ennem kui hakkan ise kaevama ,ehk on sama probleemiga veel keegi kokku puutunud.

Kalibreerimist patjadele tehti?
hea küsimus seda ma ei tea...aga räägi natuke lähemalt mida see kalibreerimine patjade juures täpselt tähendab.

Kalibreeritakse mõlemate patjade surve ära. Kui ühes on rohkem siis ongi viltu. Samas tean et kui on muidu probleeme siis see imet ei tee. Samas seda alati soovitatakse teha. Enda autol Silberis tehti kunagi, läks paremaks.


RE: w211 E270 õhkvedrustus - madis71 - 24-09-2018

Niisiis...kuna üks külg nats erinev siis pole teemaga ammu tegelenud aga see selleks.Hoopis teistsugune probleem on seoses selle õhkvedrustusega.Nimelt aegajalt(loe sageliu)vajub tagumine ots alla.Võiks aga viidata patjadele, voolikutele, klapidele või mis iganes lekib .....Puusalt tulisdates aga ütlen et võimatu.......!Kohe selgitan.
Sai mõniaeg tagasi sisselaske kollektor maha arutatud ja kuna 1 juhtme punt läbi kollektori jooksis olin sunnitud mugavuse huvides need katkestama,sai akudelt juhtmed maha ja nii ta seisis nädalapäevad(kiiret polnud).Terve selle aja ei juhtunud taga otsaga midagi.Sai kõik lõpetatud ja kui nüüd akujuhtme tagasi panin........lasi kolinaga tagumise otsa alla....
Tundub et midagi valetab autole(kõrguseandur) või peksab tarkvara segast...Olen igasugu pribore ja divaisse külge ühendanu,üksgi ilmselget vihjet ei anna.(olen ka samas kindel et ei tunne veel oma Stari nii hästi kui oleks vaja)Nivooandur elektriliselt kontrollitud,vähemalt mingit infot aju saab,iseasi kuidas ta sellest aru saab....


RE: w211 E270 õhkvedrustus - Black66 - 26-09-2018

Kui tegemist on tavalise universaaliga, millel taga lihtsalt padjad, siis pole seal mingit klapiplokki.
Klapid asuvad padja peal. Kui laseb terve tagumise otsa alla, on probleem kas kõrguseanduris, hoovas või lekib kuskil torustik.
Kui ainult üks nurk vajub, siis on kas padja peal olev klapp (millega ei saa midagi teha, tuleb vahetada terve padi) või padi ise lekib.


RE: w211 E270 õhkvedrustus - Black66 - 26-09-2018

On kusjuures ühel autol põhjustanud. Oma silmaga nähtud.
Kuigi loogiliselt võttes on sul õigus küll, et pigem tõstmise kiirus aeglustub, aga terve tagumine ots sellest langeda ei tohiks.


RE: w211 E270 õhkvedrustus - Laur - 26-09-2018

Torustiku välistaks, klapid padja peal. Võid torud kasvõi küljest võtta, padi püsib täis kuni klappe ei ava.


RE: w211 E270 õhkvedrustus - kubilius - 29-09-2018

Sedaanil on reservpaagid alumiiniumist, mul suur toru sealt vahelt lekkis ja vajus terve tagaots maha.


RE: w211 E270 õhkvedrustus - Black66 - 29-09-2018

Universaalil pole reservpaake, see on airmaticu teema.Eusa_angel


RE: w211 E270 õhkvedrustus - madis71 - 30-08-2019

(26-09-2018, 10:47 AM)Black66 Kirjutas: Kui tegemist on tavalise universaaliga, millel taga lihtsalt padjad, siis pole seal mingit klapiplokki.
Klapid asuvad padja peal. Kui laseb terve tagumise otsa alla, on probleem kas kõrguseanduris, hoovas või lekib kuskil torustik.
Kui ainult üks nurk vajub, siis on kas padja peal olev klapp (millega ei saa midagi teha, tuleb vahetada terve padi) või padi ise lekib.
On klapi juhtmoodul ja veel millineEusa_angel
asub kõrvalistuja jalge all.Mul hakkas see nöökima st et lambist lasi tagaotsa alla.Õnneks seda ainult seistes.See toimus täiesti suvaliselt mitte millestki sõltuvalt.Küll tahtsid teeninduse omad patju vahetada ja koike muud aga ei sõnagi sellest moodulist.Nüüd kui sai uus moodul pandud, kadusid kõiksugu anomaalsed nähtused õhkpatjadega.Pärast seda kui olin omale STAR-i ostnud sain jamale jälile.STAR ütles sulaselgelt "Juhtmooduli sisemine elektriline viga."




RE: w211 E270 õhkvedrustus - madis71 - 31-08-2019

(30-08-2019, 09:16 PM)onu_siim Kirjutas: Ilmselgesti pidas Black66 silmas teistmoodi asjandust, mille nimetus on valve block.
Sina räägid ENR-i ajust-juhtmoodulist.
See kohati mitme aasta vanuste teemade üleskaevamine on mingi hobi muidu?
Ei-hobi mitte,kuna lahendus olemas siis oli ehk targem ka teistele hädalistele juhtnööre jagada(ehk hoiab korduva teemategemise äraEusa_angel
)


RE: w211 E270 õhkvedrustus - Black66 - 31-08-2019

Klapiplokk ja aju on tibakene erinevad asjad, eksole. Eusa_whistle