05-06-2015, 10:47 PM
(04-06-2015, 01:40 PM)pikkvint Kirjutas: Kui kaks vedrukeerdu on ära murdunud siis kas on tegemist sportvedruga?
Muideks stabikavarras ja pendelhoob ei ole samad asjad.
Niitäpselt mõlemalt poolt murdunud siis joppand mul. Vastasel juhul oleks ise Relaka sisse löönud. Üldjuhul C mersudel see nina nagu linnuvaatlejal ja jumalale õnn, et mul nina ikka vastu maad ja üldpilt kohe rohkem mokkamööda. ( Kuna tegu peaks olema minu googeldamise tulemusena c280 spordiga siis arvasin et tal ka tehase poolt jäigem vedrustus. Kui mitte, siis no Mercedes-Benz on ikka "eriline". ) Üldjuhul pole mulle kunagi mersud kuidagi sümpatiseerinud.( Eriti C-Mercedes-Benz ) No sinna koopasse vaadates ei osanud kohe nimetada mis tal seal häda on. Selge on see, et Esmaspäeval saab keevituse ning lapp tuleb peale korralik plekk - auto põhjast välja lõigatud. Seejärel kõik koopad katan paksu mastiksiga. Et see vähemasti järgneva talve üle elab. Uste servad laseb pindmise rooste maha siis paneks mingit roostekaitse möksi ning peale kannaks juba korraliku värvi. Tulemuseks peaks olema igati libe ja läikiv liikur.
Võtmega on ka mingi jama, käivitab ilusti kuid nupust ei ava-sulge uksi. Siin liikus mingi inglise keelne õpetus millest ei jaganud midagi.
Ja kas Sa oled mees kes selle müüs mulle või mingi muu tegelane kes kokkupuutunud selle liikuriga? Kuidagi kibestunud tundud. All olevad veljed maha müüa ja ülejäänud emexi kõige kõrgemasse tippu viies kus lendavad hane suurused kajakad saaksin auto raha tagasi. Kuid siiski ülevaatamisel leidsime, et tasub üles leevitada ja värvida ning läheb minema turuhinnaga kui selleks huvi tekib. Auto ka praegu müügis kuid siiski ära ei anna teda hetkel. Vaja asjad ära teha ning kes teab, ehk siiski jätan ta omale ja sõidan niikaua kui ta sõidab. Sest tehnika on küll igati hea. Välimuses vaid uste alaservad mis kobrutavad kuid pestuna näeb igati normaalne Mercedes-Benz välja.