MB C280 w202 - Andres332 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB C280 w202 - Andres332 (/showthread.php?tid=39239) |
MB C280 w202 - Andres332 - Andres332 - 02-06-2015 Nädal-kaks tagasi jäi silma müügis olev liikur FB-s. Kuna erilist emotsiooni C-Mercedes-Benz pole kunagi tekitanud siis "lohistasin" lihtsalt hiirega koguaeg üle kuulutuse. Mida päev edasi seda rohkem aga sõrm paigale kippus. Veidi harimist end Mercedes-Benz valdkonnas ning tundus, et antud liikurit on õnnistatud vähemalt normaalse mootoriga. Kuna varasemalt omanud 2,8 isendit nii BMW kui ka Audi peal siis suht head mälestused olid. Kuna üheks kriteeriumiks oli ka kindlasti Atm kasti olemasolu siis saigi müüjaga ühendust võetud. Masin asus üsna kodu ligidal ning hind oli olematu. Kohapeal üllatus suur kui masin reaalselt täiesti viisaka auto moodi. Olgugi et esineb mõningaid vigu kuid ka need lähevad nüüd lähi päevil tegemisse. Autoks siis C280 aastast 94. Aiste vahel 2,8 142kw. R6. Viiene automaatkäigukast, LSD-differ, konditsioneer. 4x el. aknad, must tekstiilsisu jms tüüpiline varustus. Värvuseks must. Tehnika toimetab eeskujulikult. Uste alaservades pindmine rooste, karbid halliks muutunud ja tahavad paari kohta lappi saada. Lisaks stabikavarda "otsasein" rooste käest pureda saanud ning selle veaga see liikur ostetud saigi. ( Koopas sees, kuhu kinnitub stabikavarras. ) Aga tuleva nädala alul on need likvideeritud ja väljanägemine peaks juba päris viisakas olema. Liigutab end igati hästi ja sõita on päris hea. Varustusastet ma paraku sellel masinal öelda ei oska, on ta Sport,Elegance või Classic. Pole mersudega nii sinapeal. Huvitav on akendeümber olevad kuldsed liistud mida pole ma siiani teistel näinud. Pole hetkel pilte siia lisada, kuid katsun ükspäev mõned klõpsud tast teha. Plaanis oli esialgu tööautoks see võtta, kuid tänase seisuga rakendaks ta pigem rohkem igapäevaseks kasutamiseks. ( Just korraliku sisu ja tehnika pärast. ) Aga eks harin nüüd selles vallas ning ehk saab siit vahest mingit nõu vms. Mingid pildid müügikuulutusest siiski leidsin: RE: MB C280 w202 - Andres332 - ralak - 04-06-2015 (02-06-2015, 07:11 PM)Andres332 Kirjutas: Nädal-kaks tagasi jäi silma müügis olev liikur FB-s. Kuna erilist emotsiooni C-Mercedes-Benz pole kunagi tekitanud siis "lohistasin" lihtsalt hiirega koguaeg üle kuulutuse. Mida päev edasi seda rohkem aga sõrm paigale kippus. Veidi harimist end Mercedes-Benz valdkonnas ning tundus, et antud liikurit on õnnistatud vähemalt normaalse mootoriga. Kuna varasemalt omanud 2,8 isendit nii BMW kui ka Audi peal siis suht head mälestused olid. Kuna üheks kriteeriumiks oli ka kindlasti Atm kasti olemasolu siis saigi müüjaga ühendust võetud. Masin asus üsna kodu ligidal ning hind oli olematu. Kohapeal üllatus suur kui masin reaalselt täiesti viisaka auto moodi. Olgugi et esineb mõningaid vigu kuid ka need lähevad nüüd lähi päevil tegemisse. http://auto.motors24.ee/vehicles/447039-Mercedes+Benz-C-1994.aspx?pg=0&sort=paid - sama masin? *Kui nii siis paraku eksitad ilmselt teadmatusest oma kuulutuses kliente, sellel autol on 4-käiku käigukastis. Terv. RE: MB C280 w202 - Andres332 - pikkvint - 04-06-2015 Kui kaks vedrukeerdu on ära murdunud siis kas on tegemist sportvedruga? Muideks stabikavarras ja pendelhoob ei ole samad asjad. RE: MB C280 w202 - Andres332 - Andres332 - 05-06-2015 (04-06-2015, 01:40 PM)pikkvint Kirjutas: Kui kaks vedrukeerdu on ära murdunud siis kas on tegemist sportvedruga? Niitäpselt mõlemalt poolt murdunud siis joppand mul. Vastasel juhul oleks ise Relaka sisse löönud. Üldjuhul C mersudel see nina nagu linnuvaatlejal ja jumalale õnn, et mul nina ikka vastu maad ja üldpilt kohe rohkem mokkamööda. ( Kuna tegu peaks olema minu googeldamise tulemusena c280 spordiga siis arvasin et tal ka tehase poolt jäigem vedrustus. Kui mitte, siis no Mercedes-Benz on ikka "eriline". ) Üldjuhul pole mulle kunagi mersud kuidagi sümpatiseerinud.( Eriti C-Mercedes-Benz ) No sinna koopasse vaadates ei osanud kohe nimetada mis tal seal häda on. Selge on see, et Esmaspäeval saab keevituse ning lapp tuleb peale korralik plekk - auto põhjast välja lõigatud. Seejärel kõik koopad katan paksu mastiksiga. Et see vähemasti järgneva talve üle elab. Uste servad laseb pindmise rooste maha siis paneks mingit roostekaitse möksi ning peale kannaks juba korraliku värvi. Tulemuseks peaks olema igati libe ja läikiv liikur. Võtmega on ka mingi jama, käivitab ilusti kuid nupust ei ava-sulge uksi. Siin liikus mingi inglise keelne õpetus millest ei jaganud midagi. Ja kas Sa oled mees kes selle müüs mulle või mingi muu tegelane kes kokkupuutunud selle liikuriga? Kuidagi kibestunud tundud. All olevad veljed maha müüa ja ülejäänud emexi kõige kõrgemasse tippu viies kus lendavad hane suurused kajakad saaksin auto raha tagasi. Kuid siiski ülevaatamisel leidsime, et tasub üles leevitada ja värvida ning läheb minema turuhinnaga kui selleks huvi tekib. Auto ka praegu müügis kuid siiski ära ei anna teda hetkel. Vaja asjad ära teha ning kes teab, ehk siiski jätan ta omale ja sõidan niikaua kui ta sõidab. Sest tehnika on küll igati hea. Välimuses vaid uste alaservad mis kobrutavad kuid pestuna näeb igati normaalne Mercedes-Benz välja. RE: MB C280 w202 - Andres332 - Andres332 - 05-06-2015 (04-06-2015, 01:40 PM)pikkvint Kirjutas: Kui kaks vedrukeerdu on ära murdunud siis kas on tegemist sportvedruga? Niitäpselt mõlemalt poolt murdunud siis joppand mul. Vastasel juhul oleks ise Relaka sisse löönud. Üldjuhul C mersudel see nina nagu linnuvaatlejal ja jumalale õnn, et mul nina ikka vastu maad ja üldpilt kohe rohkem mokkamööda. ( Kuna tegu peaks olema minu googeldamise tulemusena c280 spordiga siis arvasin et tal ka tehase poolt jäigem vedrustus. Kui mitte, siis no Mercedes-Benz on ikka "eriline". ) Üldjuhul pole mulle kunagi mersud kuidagi sümpatiseerinud.( Eriti C-Mercedes-Benz ) No sinna koopasse vaadates ei osanud kohe nimetada mis tal seal häda on. Selge on see, et Esmaspäeval saab keevituse ning lapp tuleb peale korralik plekk - auto põhjast välja lõigatud. Seejärel kõik koopad katan paksu mastiksiga. Et see vähemasti järgneva talve üle elab. Uste servad laseb pindmise rooste maha siis paneks mingit roostekaitse möksi ning peale kannaks juba korraliku värvi. Tulemuseks peaks olema igati libe ja läikiv liikur. Võtmega on ka mingi jama, käivitab ilusti kuid nupust ei ava-sulge uksi. Siin liikus mingi inglise keelne õpetus millest ei jaganud midagi. Ja kas Sa oled mees kes selle müüs mulle või mingi muu tegelane kes kokkupuutunud selle liikuriga? Kuidagi kibestunud tundud. All olevad veljed maha müüa ja ülejäänud emexi kõige kõrgemasse tippu viies kus lendavad hane suurused kajakad saaksin auto raha tagasi. Kuid siiski ülevaatamisel leidsime, et tasub üles leevitada ja värvida ning läheb minema turuhinnaga kui selleks huvi tekib. Auto ka praegu müügis kuid siiski ära ei anna teda hetkel. Vaja asjad ära teha ning kes teab, ehk siiski jätan ta omale ja sõidan niikaua kui ta sõidab. Sest tehnika on küll igati hea. Välimuses vaid uste alaservad mis kobrutavad kuid pestuna näeb igati normaalne Mercedes-Benz välja. RE: MB C280 w202 - Andres332 - Andres332 - 07-06-2015 Müüdud. |