28-05-2015, 12:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2015, 01:15 AM ja muutjaks oli kiko.)
Pikka aega mõelnud, et teha ka siia enda autost teema. Auto sai ostetud 2014 novembris, toodud Jaapanist ning läbisõitu oli selleks ajaks 76000, Silberautos ka kõik üle kontrollitud enne ostu ja üsna rahuldavas seisukorras, miskit suuremaid vigu ei leitud peale selle, et põhjakate oli väheke õline, veermik väga heas korras. Kuid tahtmine saada w215 oli nii suur, et pidin selle ära ostma. Eelnevalt küll tegin kõvasti eeltööd ja et auto ülalpidamine tuleb küllaltki kulukas, sellega olin arvestanud.
Müüja, kes auto eestisse tõi, oli juba eelnevalt lasnud Hort Autos palju asju ära vahetada (~1000 eur), niiet väga ei pidanud ise esialgu investeerima autosse. Muidugi õlivahetuse lasin esimese asjana kohe ära teha ning kõik küünlad (16) ja filtrid vahetada, salong ka ei tahtnud soojaks minna ja hiljem leidsime veel ühe umbes filtri armatuuri alt. Hilisemalt viskas vahepeal mootori tuld põlema ning auto hakkas jubedalt värisema tühikäigul, diagnostika näitas, et üks silinder ei tööta korralikult, vahetati süütepool ning juhtmed ja asi korras. Veel vahetatud nüüdseks kardaanileevendi, käigukasti padi ja ka asi, mida ma kõige rohkem kartsin, ABC pump. Auto vajus seistes kahepäevaga tagant viltu ning esialgu sellest väga probleemi ei tekitanud, kuna leke pumbas polnud suur. Ükspäev viskas ABC veateate ette ning tuli asi ära vahetada. Õnneks tänu CarFoxile sain rootsist kasutatud uue pumba, 400 euri + tööraha, võrdluseks uue pumba hind 1100 euri + töö 300euri.
Mingi Jaapani trend on, et autodesse on pandud mingid aftermarket väljasõidetava LCD´ga makid ja ka minu auto pole sellest pääsenud, üsna inetu asi on ja loodan nüüd mingi aeg originaali vastu ära vahetada. Kuskil on ka mingi elektrikamm, mis sööb jubedalt akut ja nädalaga seistes on akud omadega täiesti kottis, ise kahtlustan seda sama makki. Lolli peaga sai muidugi kohe uus aku ostetud enne kontrollimist
Igastahes pikemalt hetkel ei viitsi kirjutada, sõidumugavus on autol super, raha olen auto alla pannud selle 7 kuuga ligi 3000 euri koos talverehvidega ja velgedega ning metsikult kütteraha, enamik sõitu linnas ning pole ka kerge jalg, keskmiselt ~24-25 sajale (kuna nii vähe kui ma sellega sõidan, siis ma naudin seda ikka täiel rinnal
), olen proovinud ka maanteel ökotada ning tulemuseks kulu 12 sajale. Millalgi läheb ka esiklaasi vahetuseks, kuna praegult jookseb alt servast seestpoolt nii lollisti mõra, mis tekkis ei tea millest, et puuriga ligi ei pääse. Esiklaasi maksumus 700 euri ![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Nädal tagasi käis ülevaatusel ning selle läbis puhtalt, nuriseti vaid kulunud rehvide üle, mis olid täpselt 1,6mm.
Ahjaa, autol on Carlssoni body kit, veljed ning exhaust system, mis teeb üsna head häält, kuigi olen mõelnud elektrilise cutoffi peale, et oleks täitsa straight vajadusel![Icon_razz Icon_razz](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_razz.gif)
Selline oli ta ostes. Auto tegelik värv on tumelilla, kuigi piltide pealt võib tunduda must.
![[Pilt: image.jpg]](http://www.upload.ee/image/4532740/image.jpg)
Talveks sain soodsalt 19" replica AMG veljed
![[Pilt: image.jpg]](http://www.upload.ee/image/4532741/image.jpg)
Vahatamine + sisepuhastus
![[Pilt: 1920622_10153001330776474_5394345147140870866_n.jpg]](http://www.upload.ee/image/4746778/1920622_10153001330776474_5394345147140870866_n.jpg)
Salongist ja muid pilte lisan lähitulevikus
Müüja, kes auto eestisse tõi, oli juba eelnevalt lasnud Hort Autos palju asju ära vahetada (~1000 eur), niiet väga ei pidanud ise esialgu investeerima autosse. Muidugi õlivahetuse lasin esimese asjana kohe ära teha ning kõik küünlad (16) ja filtrid vahetada, salong ka ei tahtnud soojaks minna ja hiljem leidsime veel ühe umbes filtri armatuuri alt. Hilisemalt viskas vahepeal mootori tuld põlema ning auto hakkas jubedalt värisema tühikäigul, diagnostika näitas, et üks silinder ei tööta korralikult, vahetati süütepool ning juhtmed ja asi korras. Veel vahetatud nüüdseks kardaanileevendi, käigukasti padi ja ka asi, mida ma kõige rohkem kartsin, ABC pump. Auto vajus seistes kahepäevaga tagant viltu ning esialgu sellest väga probleemi ei tekitanud, kuna leke pumbas polnud suur. Ükspäev viskas ABC veateate ette ning tuli asi ära vahetada. Õnneks tänu CarFoxile sain rootsist kasutatud uue pumba, 400 euri + tööraha, võrdluseks uue pumba hind 1100 euri + töö 300euri.
Mingi Jaapani trend on, et autodesse on pandud mingid aftermarket väljasõidetava LCD´ga makid ja ka minu auto pole sellest pääsenud, üsna inetu asi on ja loodan nüüd mingi aeg originaali vastu ära vahetada. Kuskil on ka mingi elektrikamm, mis sööb jubedalt akut ja nädalaga seistes on akud omadega täiesti kottis, ise kahtlustan seda sama makki. Lolli peaga sai muidugi kohe uus aku ostetud enne kontrollimist
![Eusa_wall Eusa_wall](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_wall.gif)
![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)
![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Nädal tagasi käis ülevaatusel ning selle läbis puhtalt, nuriseti vaid kulunud rehvide üle, mis olid täpselt 1,6mm.
Ahjaa, autol on Carlssoni body kit, veljed ning exhaust system, mis teeb üsna head häält, kuigi olen mõelnud elektrilise cutoffi peale, et oleks täitsa straight vajadusel
![Icon_razz Icon_razz](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_razz.gif)
Selline oli ta ostes. Auto tegelik värv on tumelilla, kuigi piltide pealt võib tunduda must.
![[Pilt: image.jpg]](http://www.upload.ee/image/4532740/image.jpg)
Talveks sain soodsalt 19" replica AMG veljed
![[Pilt: image.jpg]](http://www.upload.ee/image/4532741/image.jpg)
Vahatamine + sisepuhastus
![[Pilt: 1920622_10153001330776474_5394345147140870866_n.jpg]](http://www.upload.ee/image/4746778/1920622_10153001330776474_5394345147140870866_n.jpg)
Salongist ja muid pilte lisan lähitulevikus
![Icon_razz Icon_razz](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_razz.gif)