17-05-2015, 11:47 PM
Algsed ostutingimused olid diisel avantgarde E klassi universaal pereautoks ja reisideks. Alustasin 250CDI vaatamisega. Lõpetasin E350CDI 4Matic Airmatic 2010 ja veel 170kW mootoriga univeraalkerega MB. 250-ga ei tulnud sellist kompotti nagu 7 käiguline kast, käigukang keskkonsoolil, igasuguseid mugavuslisasid jms. Suuremalt mootorilt tahtsin aga lisaks 4 maticut, õhkvedru tuli boonusena kaasa, näis, kas on murevaba või mitte.
Suures plaanis sai auto soetatud ainult kuulutuse peale lootes linnukesele "full service history" ja "accident free". Kõige heaperemehelikumalt ei ole autoga ümber käidud, taga pamper on saanud kerge müksu ja põhja all on katet ka natuke maastikule jäänud, kuid kasutatud asi ongi vast selline.
Siiani on vaja olnud teha ja hooldada umbes järgmiselt
Eestis ja minu käes olnud 1 aasta ja ca 13k km
2014.05 Esimene vasak õhkpadja kate vahetatud
2014.05 auto ütles, et ühel puldil patarei tühi, sai vahetatud, kuid alguses ei tundnud võtit ära, paar kuud sahtlis seismist ravis probleemi
2014.07 Esimene parem xenon vahetatud, vahetasin ise, küllalt närvesööv töö, kuna ruumi vähe
2014.12 hooldus
2015.02 MB kapotilogo leidis uue omaniku
2015.04 mingid jupid esisillas vahetusse
2015.04 uus jooks suverehve
2015.05 uued tekstiilmatid autosse, ebay
2015.05 hõbedased toonklaasid tagumistele klaasidele ja esitulede klaaside kiletamine
Vaja teha: Talvel läksid tagumised parkimisandurid avariisse, loodetavasti vaja ainult andurid vahetada.
kütusekulu näitab praegu keskmine 8,4L/100km. Pika Eesti otsa võid sõita väga rahulikult ka alla 6L/100km, normaalne vast 7,5 ringis.
Siiani muljed: Saan võrrelda minu käes pikalt olnud 2005 C200K-ga. Neid pole muidugi õige võrrelda, aga mis teha.
Suures plaanis on tegemist suure vennaga, diislil jõudu on, kuid bensukaga võrreldes laisem. Eeldab rahulikku juhti. Muidugi tark on ta ka, adaptiivse kruiisiga on väga mõnus sõita, ainult et vahest unustad ära ja hiljem avastad ennast 70-80-ga kellegi sabas. Suur on ta ka, lapse kärusid ei pea enam algosadeks võtma. Mäludega istmed on mitme juhi jaoks väga mugavad, seda tasub kaaluda, kui juhte rohkem, kui üks.