23-04-2015, 10:57 PM
Tere taas!
Pole siia ammu midagi kirjutanud aga parandame siis selle vea.
Eelmise aasta suve lõpus sai vastu võetud otsus, et teha autost pro klassile vastav drifti masin. Kõigepealt sai välja visatud kõik mitte vajalik salongist ja viisime auto Kavilda Tehnikaspordiklubi Tambeti juurde kes meisterdas sisse väga kvaliteetse täisturvapuuri.
Peale puuri valmimist lõikasime kupeel pool tagumikku maha ja sinna sai paigaldatud pumbajaam koos turvapaagiga.
Siis hakkasime tegelema istmete kinnitustega ja vahetasime küljeklaasid ja tagaklaasi polukarbonaadi vastu välja.
Kuna Bilstein B8-d olid drifti jaoks ilmselgelt liiga pehmed sai alla kombineeritud e36 coiloverid. Selleks, et need alla mahuks pidime amordikannud kõrgemaks tegema nii ees kui taga.
Rõhku on praegu peale keeratud 1,5 bar. Dünosse pole jõudnud veel aga on plaani võetud.
Tööd ja vaeva on kõvasti nähtud kõike ei jõua siin ette kanda. Tänan kõiki kes on projekti edenemisele kaasa aidanud.
Kõige kiirema ülevaate saab masina käekäigust Facebookist
www.facebook.com/T.T.G
Mõnipilt ka valmis masinast.
Pole siia ammu midagi kirjutanud aga parandame siis selle vea.
Eelmise aasta suve lõpus sai vastu võetud otsus, et teha autost pro klassile vastav drifti masin. Kõigepealt sai välja visatud kõik mitte vajalik salongist ja viisime auto Kavilda Tehnikaspordiklubi Tambeti juurde kes meisterdas sisse väga kvaliteetse täisturvapuuri.
Peale puuri valmimist lõikasime kupeel pool tagumikku maha ja sinna sai paigaldatud pumbajaam koos turvapaagiga.
Siis hakkasime tegelema istmete kinnitustega ja vahetasime küljeklaasid ja tagaklaasi polukarbonaadi vastu välja.
Kuna Bilstein B8-d olid drifti jaoks ilmselgelt liiga pehmed sai alla kombineeritud e36 coiloverid. Selleks, et need alla mahuks pidime amordikannud kõrgemaks tegema nii ees kui taga.
Rõhku on praegu peale keeratud 1,5 bar. Dünosse pole jõudnud veel aga on plaani võetud.
Tööd ja vaeva on kõvasti nähtud kõike ei jõua siin ette kanda. Tänan kõiki kes on projekti edenemisele kaasa aidanud.
Kõige kiirema ülevaate saab masina käekäigust Facebookist
www.facebook.com/T.T.G
Mõnipilt ka valmis masinast.