06-04-2015, 01:02 PM
(06-04-2015, 01:54 AM)Tuunikala Kirjutas: Näidikuteplokki kahtlustan ise sellepärast, et kütusenäidik kustub ära vahelduva eduga, temp. näidik viskab segast (kuigi läheb kõik ilusti soojaks jne) ja nüüd kustuvad ära kõik LCD-ekraanid, vahest kohe peale käivitamist, vahest peale 3k pöörde ületamist.
Aga nüüd hakkasin mõtlema, et kui poob järsul gaasivajutusel kinni, siis võiks hoopis eeldada seda, et jääb kütusenälga. Homme toob uue kütuse- ja õhufiltri ära, vahetab ära ja vaatab, kas probleem laheneb.
Kui nii palju kalasid on näidikutega, siis ma kahtlustan siiski kuskil halba massi või ÜPR-i (ülepingerelee), läbi mille käib praktiliselt kogu elekter ja milles kipuvad aja jooxul joodised halvax minema (aitab ülejootmine või väljavahetamine) ja igasuguseid kummalisi vigu põhjustama nii mootori kui muu elektroonika töös. Näidikuploki võid ju ka üle vaadata, nagu ka andurid. Vahel võib ka väga mitu asja korraga läbi olla või puhastust vajada.
Mootori halb käimine võib olla samuti tingitud ÜPR-ist või tihti ka õhukululugejast. See, et mootori justkui kinni poob, ei tähenda veel, et kütust vähex jääx, segu võib ka vastupidi liiga rikkax minna. Peale kiirendamist kui kinni poob sureta kohe mootor välja ja keera küünlad maha. Kui küünlad on valged, on segu lahja, kui mustad, siis rikas. Esimese asjana vaataxin ise ikkagi ÜPR-i ja õhulugeja üle, kuna need kõige tõenäolisemad ja tihedamini esinevad rikked.
ÜPR asub siin:
See tuleb lahti võtta, et näha kas joodised on korralikud. Tihtipeale tuleb sellex kasutada luupi, kuna palja silmaga on vahest keeruline halbu joodiseid üles leida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!