05-04-2015, 12:29 AM
Sisu paistab üsna heas korras olema ja kui karbid ja muud kandvad osad on roosteta, siis piltidel paistev rooste ei ole ka veel maailma lõpp ja on hetkel veel korda tehtav. Katusel olevad mõlgid võivad peavalu põhjustada, aga mine tea, võib-olla suudavad mõlgimehed neist tõesti jagu saada. Soovitan mootoriruumi ka puhtax pesta, on endal ja teistel meeldivam vaadata ja seal nokitseda.
Foorumis on hetkel mõistliku hinnaga (50EUR) tuuningkollektor müügis, mis su autole sobix. Mõni kilovatt tulex sellega kindlasti juurde ja auto muutux veidi erxamax.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=38631
Mis elektri kaladesse puutub, siis soovitan igasugused massijuhtmed üle kontrollida, halb massiühendus mõnes ahelas võib väga müstilisi häireid elektriseadmete töös põhjustada. Veel olex mõistlik arvuti järgi panna, äkki auto kurdab ise ka, mis talle ei meeldi.
Tagauxe liistu saad ebayst või esindusest:
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz-C-...234e57edcc
Kui kütusenäidik kipub valetama, siis tõenäoliselt tulex paagis olev silindriline tasemeandur välja võtta ja ära puhastada. Sellega tasub aga ettevaatlik olla, kuna selles olevad peenikesed traadid võivad üsna kergelt katki minna.
Tagumisi amorte peax olema üsna lihtne vahetada ja midagi laiali võtma ei pea, kui suudad need käega piisavalt kokku suruda, et vahelt kätte saada ja vahele tagasi panna. Kui sel viisil ei saa, siis toesta alumine õõts tungrauaga ära ja keera õõtsa sisemine polt lahti ja lase vedrupinge vaixelt tungrauaga maha.
Nende RH velgede puhul pead tõenäoliselt flantse kasutama, kuna nende ET on liiga suur. W202-le sobivate velgede ET võix jääda kuskil 30 ja 40 vahele (tehas soovitab vist 35-38) sõltuvalt velje laiusest. 9 ja 10 tolli laiade velgede puhul võib sobiv ET olla isegi 30-est väixem. Seda tarvis mõõta ja arvutada.
Foorumis on hetkel mõistliku hinnaga (50EUR) tuuningkollektor müügis, mis su autole sobix. Mõni kilovatt tulex sellega kindlasti juurde ja auto muutux veidi erxamax.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=38631
Mis elektri kaladesse puutub, siis soovitan igasugused massijuhtmed üle kontrollida, halb massiühendus mõnes ahelas võib väga müstilisi häireid elektriseadmete töös põhjustada. Veel olex mõistlik arvuti järgi panna, äkki auto kurdab ise ka, mis talle ei meeldi.
Tagauxe liistu saad ebayst või esindusest:
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz-C-...234e57edcc
Kui kütusenäidik kipub valetama, siis tõenäoliselt tulex paagis olev silindriline tasemeandur välja võtta ja ära puhastada. Sellega tasub aga ettevaatlik olla, kuna selles olevad peenikesed traadid võivad üsna kergelt katki minna.
Tagumisi amorte peax olema üsna lihtne vahetada ja midagi laiali võtma ei pea, kui suudad need käega piisavalt kokku suruda, et vahelt kätte saada ja vahele tagasi panna. Kui sel viisil ei saa, siis toesta alumine õõts tungrauaga ära ja keera õõtsa sisemine polt lahti ja lase vedrupinge vaixelt tungrauaga maha.
Nende RH velgede puhul pead tõenäoliselt flantse kasutama, kuna nende ET on liiga suur. W202-le sobivate velgede ET võix jääda kuskil 30 ja 40 vahele (tehas soovitab vist 35-38) sõltuvalt velje laiusest. 9 ja 10 tolli laiade velgede puhul võib sobiv ET olla isegi 30-est väixem. Seda tarvis mõõta ja arvutada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!