25-03-2015, 11:51 PM
eile koju sõites möödasõidul avastasin,et üle 110 masin väga minna ei tahtnud,sõidu ajal max 4000rpm.kartsin juba hullemat,kuid kütusefiltri vahetus päästis,pigistasin pillist lausa 130 ilma probleemideta,mis ilmselt ka selle auto maksimum minu käes olles,ilmselt see küttefilter võis ka juba ammu kinni olla,lihtsalt pole niipalju gaasi vajutanud,et aru saaks.
küttefilter vahetatud kõik töötas,õhtul sõitma minnes(täpsemalt seda plaanides)mootor käivitud ilusti,panin siis tagurpidi käigu sisse,no ei midagi,arvasin hetkeks,et olen kinni jäänud,sest ma olen sellega sellistes kohtades kinni olnud,kus teiste autodega pole mingit muret.
aga ei olnudki kinni,käigukangi liiguta kuidas tahad,mingit nõksu,ega märki käigu vahetusest pole.
ainus asi,et tagurpidi käigu tuled lähevad põlema,kuid selle lüliti vist pole hoovastikuga seotud..?
on kellegil sarnast jama olnud või oskab nõu anda kust alustada,mul automaatkastidega kogemus 0,kuid lihtsam kõige meeldivam stsenaarium ilmselt oleks selline,et mõni hoob kuskilt lahti tulnud?kui üldse liigub see süsteem hoobadega?
küttefilter vahetatud kõik töötas,õhtul sõitma minnes(täpsemalt seda plaanides)mootor käivitud ilusti,panin siis tagurpidi käigu sisse,no ei midagi,arvasin hetkeks,et olen kinni jäänud,sest ma olen sellega sellistes kohtades kinni olnud,kus teiste autodega pole mingit muret.
aga ei olnudki kinni,käigukangi liiguta kuidas tahad,mingit nõksu,ega märki käigu vahetusest pole.
ainus asi,et tagurpidi käigu tuled lähevad põlema,kuid selle lüliti vist pole hoovastikuga seotud..?
on kellegil sarnast jama olnud või oskab nõu anda kust alustada,mul automaatkastidega kogemus 0,kuid lihtsam kõige meeldivam stsenaarium ilmselt oleks selline,et mõni hoob kuskilt lahti tulnud?kui üldse liigub see süsteem hoobadega?