25-03-2015, 11:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2015, 11:20 AM ja muutjaks oli 124STD.)
Ei aja suuri DB taga, see mis läbi paagi sisse jõuab sellega olen rahul
Võsa sinu kirjeldatud asi ei häiri nii väga, rohkem häirib see et peale manuaal kasti panekut hakkas auto "hüppama" kiirendamisel. Jõulisemal kiirendamisel ei hüppa, kõige hullem on kui tuled kurvist välja teise käiguga, maadalatel pööretel ja vaikselt kiirendama hakkta, siis hakkab täiega "hüppama". Sõbra mb-l mis oli ka manuaaliks ümber tehtud oli sama jama. Oskab keegi öelda milles võib asi olla? Diffrit mina ei vahetanud, pöörded on hästi madalad. Spidoka järgi 100-jaga sõites viies käik sees on 1700rpm neljandaga 2100. Keskmiseks küttuse kuluks tuli 7,2L. samas kiirendus on ka väga hea 3.0td automaadist ikka palju parem.
Võsa sinu kirjeldatud asi ei häiri nii väga, rohkem häirib see et peale manuaal kasti panekut hakkas auto "hüppama" kiirendamisel. Jõulisemal kiirendamisel ei hüppa, kõige hullem on kui tuled kurvist välja teise käiguga, maadalatel pööretel ja vaikselt kiirendama hakkta, siis hakkab täiega "hüppama". Sõbra mb-l mis oli ka manuaaliks ümber tehtud oli sama jama. Oskab keegi öelda milles võib asi olla? Diffrit mina ei vahetanud, pöörded on hästi madalad. Spidoka järgi 100-jaga sõites viies käik sees on 1700rpm neljandaga 2100. Keskmiseks küttuse kuluks tuli 7,2L. samas kiirendus on ka väga hea 3.0td automaadist ikka palju parem.