16-03-2015, 01:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2015, 01:37 PM ja muutjaks oli KalevE.)
No nii, tänane hommik algas meeldiva mitte käivitumisega ja bussisõiduga pealinna. Oleks pidanud sõpra kuulama, kes talvel juba ütles, et aku tõenäoliselt vajab enne kevadet veel vahetust. Igatahes Varta Silver H3 juba broneeritud ja õhtul tuleb see siis bussiga maale logistada ja ehk saab jälle masina liikuma.
Jah, neid paigaldusjuhiseid olen isegi lugenud kokku juba mitmeid tunde, kui mitte päevi. Esimestega suuremat probleemi polekski, eriti kui neljased panna. Tagumiste paigaldus on märksa problemaatilisem. Hetkel on katkiste tehasekõllide alusraami ära kasutades sinna ajutiselt/igavesti paigaldatud Hertz ECX130, aga teoorias tahaks neid pigem kuidagi ette saada pookida ja tagumisele aknalauale miskit suuremat. Samas lihtsamini teostatav oleks nende sinna jätmine ja ette sama Energy seeria neljaste paigaldamine (kuigi seal võivad jällegi ventilatsioonitorud segama hakata) Supakat pagassi paigalda ei kavatse, tahaks seda siiski asjade veoks realiseerida.
Eks peab vaatama, mis sellega saab. Oleneb, kuidas aega, raha või viitsmist on, nagu ikka
Inimene on ikka loll loom, mis teha. Iha sakslast omada sai kainest mõistusest võitu. Eks nüüd tuleb asjaga edasi minna ja oma koormat lõpuni kanda. Küllap ühel hetkel soetan mingi moodsama auto (Volvo) taaskord vanakesele kõrvale ka.
No oma osa mängib kindlasti puuduv kapotikaane alune summutusmatt ning juhipoolse ukse tihend vajab ka vast vahetust või ust vaja sättda (maanteel kuulda nagu ülevalt nurgast tuule kohinat)
(16-03-2015, 09:51 AM)v6sa Kirjutas: Kui netis natuke ringi vaadata, leiab piisavalt juhendeid neljale neljatolliste elementide paigaldamiseks ette. Rohkem peamurdmist saab olema bassidega, kuna pakiruumitümps sisse eriti kosta ei taha. Sõltuvalt muusikaeelistustest võib vahetus "heliliselt" sobivama auto isegi odavam tulla...
Jah, neid paigaldusjuhiseid olen isegi lugenud kokku juba mitmeid tunde, kui mitte päevi. Esimestega suuremat probleemi polekski, eriti kui neljased panna. Tagumiste paigaldus on märksa problemaatilisem. Hetkel on katkiste tehasekõllide alusraami ära kasutades sinna ajutiselt/igavesti paigaldatud Hertz ECX130, aga teoorias tahaks neid pigem kuidagi ette saada pookida ja tagumisele aknalauale miskit suuremat. Samas lihtsamini teostatav oleks nende sinna jätmine ja ette sama Energy seeria neljaste paigaldamine (kuigi seal võivad jällegi ventilatsioonitorud segama hakata) Supakat pagassi paigalda ei kavatse, tahaks seda siiski asjade veoks realiseerida.
Eks peab vaatama, mis sellega saab. Oleneb, kuidas aega, raha või viitsmist on, nagu ikka
(16-03-2015, 09:51 AM)v6sa Kirjutas: Mind täitsa huvitab, miks säärase ajaloo ja valikute juures ikkagi pensionieeliku auto valiti? W124 on pehme ja mugav liikumisvahend punktist A punkti B. Loomulikult saab ka sellest ehitada tänapäevaselt konkreetse ja selgatapva vedrustusega ree, kuid kas poleks lihtsam kohe säärane soetada?
Paluks ülaltoodut võtta mitte etteheitena, vaid puhta uudishimuna.
Inimene on ikka loll loom, mis teha. Iha sakslast omada sai kainest mõistusest võitu. Eks nüüd tuleb asjaga edasi minna ja oma koormat lõpuni kanda. Küllap ühel hetkel soetan mingi moodsama auto (Volvo) taaskord vanakesele kõrvale ka.
(16-03-2015, 09:51 AM)v6sa Kirjutas: Kui autol on ABS, saab peaülekande vahetamisega huvitav olema. Sest tagasilla andur loeb kardaani pöördeid... Samas ei peaks korras tihenditega neljal mootorit tuppa kuulda oluliselt olema. Vaata üle roolivõlli tihend ja uste istuvus.
No oma osa mängib kindlasti puuduv kapotikaane alune summutusmatt ning juhipoolse ukse tihend vajab ka vast vahetust või ust vaja sättda (maanteel kuulda nagu ülevalt nurgast tuule kohinat)