28-02-2015, 12:06 AM
Õhtust !
Täna hommikul sai viidud auto pesulasse kus tehti ära salongi keemiline puhastus, ehk siis kõik käidi ükspulgi läbi märja tolmuimejaga, vaibad ja jutud, nahk hooldati ära, eemaldati omajagu plekke ja mis kõige suurem töö - pesti turvavööd puhtaks.
Põhjus miks keemilist oli vaja teha - eelmise omaniku lapsed olid omajagu pahandust teinud, tagaistmete vahel oli igast jama, alustades toidust lõpetades ketšupi ja hallitusega (toidujäänused), lisaks sellele oli lihtsalt mustus naha vahele pugenud, pagassi ruloo oli rehvide vedamisest ära määritud ja natuke ka luugi juures lage ja no eks nipet näpet veel.
Tegin pilte ka võrdluseks, nad pole küll päris samade nurkade all tehtud, aga enam vähem samadest kohtadest, s.t võrdlusmomenti kannatab tekitada küll. Nahk läks kohe ikka palju palju pehmemaks ja mugavamaks, lisaks värske ja mõnus lõhn salongis.
Töö teostati Tartus, Tasku autopesulas, VÄGA asjalik seltskond koos ja väga lahedad sellid. Olen tööga äärmiselt rahul ja kindlasti kasutan nende teenuseid edaspidi. Maksma läks see mulle 99 eurorubla ja 3 eurorubla veel survepesu eest, suurem sitt maha pesta, siis uhkem tunne kui auto kätte saad - seest puhas ja väljast ka .
Enne
Pärast
Lisaks sellele sai pühade aegu käidud kodus ja tuunitud natuke istet. Nimelt kõik on tore ja hea antud auto puhul, kuid üks asi häiris rämedalt - nimelt ei suutnud ma istet saada sellisesse asendisse, kus mul oleks tõesti mugav sõita.
Olin harjunud Eero_S'i E320'nega W124, kus oli täis elektriline sport nahksisu ja seal sai istme nii räigelt kreeni ajada, et istudes oli mõnusasti reiel tugi olemas ja jalg oli puhkeasendis, mitte ei hoidnud end ise. C klassil aga see iste nii kreeni ei lähe, proovisin siis garaažis natuke samkompunni, keerasin eest siinid kere küljest lahti, leidsin pikemad poldid sobiliku keermega, panin kontra mutrid ja tõstsin siis istme esimese otsa mõned cm kõrgemaks ning nüüd on teine asi sõita. Asendi saab täpselt nii paika et kenasti reied on toetatud ja jalg puhkab mitte ei väsi vastikult ära.
Ühtlasi olles Võrus käisin ära ka Nursi meeste juures, küll aga ei tulnud sealt midagi head, lasin asjapulgal teha proovisõit, et saada aimu sellest, mis kuradi asi siis lõppude lõpuks ees häält teeb keerates / kurvides sõites. Kahjuks ei osanud temagi öelda, ütles et ainuke variant ongi auto tõstukile ja lammutada alt, kui sild häält ei tee, et siis v.b on roolilati mingi puks või kurat teab mis. Igatahes läheb ilmselt aprillis see asi uurimisse / tegemisse.
Lisaks sellele mainis ta ära, et mootorist kiirendamisel tulev sahin / susin ei ole ka päris see mis olema peaks. Mina olen sõitnud selle autoga 2 kuud ja olen koguaeg arvanud, et ongi selline heli sel mootoril. Saaks kokku kellegagi kellel on samasugune 110kW'ne W203, siis oleks võimalik võrrelda.
Üldjoontes on hetkel kalla ja talla režiim, tehnika on korras, sõita on mugav, küttekulu on see mis ma ootasin - lühidalt öeldes täitsa tip top. Küll aga esineb see probleem mida ma kartsin, et tuleb kui ostan selle auto. Kui Eero E klassiga sõitsin kuus kuskil 900-1000 km kanti ja tankisin kolm paagitäit kütet, siis endale C'd ostes mõtlesin et oh, saabki vähemalt kulud normi, sittagi ... nüüd sõidan samamoodi kolm paagitäit kuus, lihtsalt kilometraaž on sitaks suurem . Kuna õnneks on auto selline, millega ei pea enam sõite nii metsikult planeerima, siis on tore kui vahest soovi tekkides saabki põrutada naisega kusagile linnast välja ja niisama nautida elu.
Parimat, Kirill
Täna hommikul sai viidud auto pesulasse kus tehti ära salongi keemiline puhastus, ehk siis kõik käidi ükspulgi läbi märja tolmuimejaga, vaibad ja jutud, nahk hooldati ära, eemaldati omajagu plekke ja mis kõige suurem töö - pesti turvavööd puhtaks.
Põhjus miks keemilist oli vaja teha - eelmise omaniku lapsed olid omajagu pahandust teinud, tagaistmete vahel oli igast jama, alustades toidust lõpetades ketšupi ja hallitusega (toidujäänused), lisaks sellele oli lihtsalt mustus naha vahele pugenud, pagassi ruloo oli rehvide vedamisest ära määritud ja natuke ka luugi juures lage ja no eks nipet näpet veel.
Tegin pilte ka võrdluseks, nad pole küll päris samade nurkade all tehtud, aga enam vähem samadest kohtadest, s.t võrdlusmomenti kannatab tekitada küll. Nahk läks kohe ikka palju palju pehmemaks ja mugavamaks, lisaks värske ja mõnus lõhn salongis.
Töö teostati Tartus, Tasku autopesulas, VÄGA asjalik seltskond koos ja väga lahedad sellid. Olen tööga äärmiselt rahul ja kindlasti kasutan nende teenuseid edaspidi. Maksma läks see mulle 99 eurorubla ja 3 eurorubla veel survepesu eest, suurem sitt maha pesta, siis uhkem tunne kui auto kätte saad - seest puhas ja väljast ka .
Enne
Pärast
Lisaks sellele sai pühade aegu käidud kodus ja tuunitud natuke istet. Nimelt kõik on tore ja hea antud auto puhul, kuid üks asi häiris rämedalt - nimelt ei suutnud ma istet saada sellisesse asendisse, kus mul oleks tõesti mugav sõita.
Olin harjunud Eero_S'i E320'nega W124, kus oli täis elektriline sport nahksisu ja seal sai istme nii räigelt kreeni ajada, et istudes oli mõnusasti reiel tugi olemas ja jalg oli puhkeasendis, mitte ei hoidnud end ise. C klassil aga see iste nii kreeni ei lähe, proovisin siis garaažis natuke samkompunni, keerasin eest siinid kere küljest lahti, leidsin pikemad poldid sobiliku keermega, panin kontra mutrid ja tõstsin siis istme esimese otsa mõned cm kõrgemaks ning nüüd on teine asi sõita. Asendi saab täpselt nii paika et kenasti reied on toetatud ja jalg puhkab mitte ei väsi vastikult ära.
Ühtlasi olles Võrus käisin ära ka Nursi meeste juures, küll aga ei tulnud sealt midagi head, lasin asjapulgal teha proovisõit, et saada aimu sellest, mis kuradi asi siis lõppude lõpuks ees häält teeb keerates / kurvides sõites. Kahjuks ei osanud temagi öelda, ütles et ainuke variant ongi auto tõstukile ja lammutada alt, kui sild häält ei tee, et siis v.b on roolilati mingi puks või kurat teab mis. Igatahes läheb ilmselt aprillis see asi uurimisse / tegemisse.
Lisaks sellele mainis ta ära, et mootorist kiirendamisel tulev sahin / susin ei ole ka päris see mis olema peaks. Mina olen sõitnud selle autoga 2 kuud ja olen koguaeg arvanud, et ongi selline heli sel mootoril. Saaks kokku kellegagi kellel on samasugune 110kW'ne W203, siis oleks võimalik võrrelda.
Üldjoontes on hetkel kalla ja talla režiim, tehnika on korras, sõita on mugav, küttekulu on see mis ma ootasin - lühidalt öeldes täitsa tip top. Küll aga esineb see probleem mida ma kartsin, et tuleb kui ostan selle auto. Kui Eero E klassiga sõitsin kuus kuskil 900-1000 km kanti ja tankisin kolm paagitäit kütet, siis endale C'd ostes mõtlesin et oh, saabki vähemalt kulud normi, sittagi ... nüüd sõidan samamoodi kolm paagitäit kuus, lihtsalt kilometraaž on sitaks suurem . Kuna õnneks on auto selline, millega ei pea enam sõite nii metsikult planeerima, siis on tore kui vahest soovi tekkides saabki põrutada naisega kusagile linnast välja ja niisama nautida elu.
Parimat, Kirill
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.