27-02-2015, 11:21 PM
No ma rääkisin Hentsiga, et ta minu autole need reguleervardad teex. Hents väitis, et tema ei leidnud Eestist piisava tugevusega vastupidise keermega latti ja ei julgenud vastupidavuse huvides nõrgemate komponentidega katsetama hakata. Hetkel jäi meil kokkulepe, et ta teeb tagasilla talale ovaalsed avad ja paigaldab ekstsentrikpoldid. Kui asi kunagi valmis saab võin tulemustest teada anda.
W124-ja silla reguleerimine tundub paljudel üle jõu käivat. Siiamaani olen paaril kolmel korral hea tulemuse saanud, neist üx kord Margus Muraka firmas "ProRehv" ja ülejäänud korrad ise tehes kui kunagi autoremondi firmas tööl olin. Enamjaolt kui olen mõnes autoremondifirmas sillastendis käinud, ei ole tulemus ikka päris ideaalne olnud. Ex ei viitsita kõiki numbreid võrdsex ajada vaid pannaxe enam vähem rohelisex, et käib küll. Tegelikkuses on ikka vahe, kas ajad kõik numbrid vasakul ja paremal poolel võrdsex (isegi kui camber-i ja caster-i numbrid jäävad mõnevõrra punasesse alasse) või ajad lihtsalt rohelisse alasse, nii et paremal ja vasakul numbrid erinevad veidi. Esimesel juhul võid maanteel sõites käed roolist lahti lasta ja auto ei kisu üheski suunas ja hoiab tükk aega kenasti sõidusuunda ja teisel juhul hakkab tavaliselt kohe mingis suunas vaixelt ära vajuma.
Mina sinu asemel kergitax vedrupatjadega tagaotsa veidi, kuna praegu näebki ta minu silmis natuke imelik välja (taga ratas on rohkem koopas kui esimene) ja sellega vähenex külgkalle veidi. Kuskil 2 kraadi külgkallet õige kokkujooxuga ei tohix enam rehve süüa. Liiga suur kokku- või lahkujoox sööb palju maiamalt rehvi kui suur külgkalle, kuigi 4 kraadi külgkallet on tänavaautole juba liig ja rohkem rinkaautode pärusmaa. Ja ex igax juhux tasux kõik sillakomponendid kriitilise pilguga üle vaadata, et äkki ei ole mõni pux või varras ikka päris heas korras ja paindub sõites liigselt läbi.
W124-ja silla reguleerimine tundub paljudel üle jõu käivat. Siiamaani olen paaril kolmel korral hea tulemuse saanud, neist üx kord Margus Muraka firmas "ProRehv" ja ülejäänud korrad ise tehes kui kunagi autoremondi firmas tööl olin. Enamjaolt kui olen mõnes autoremondifirmas sillastendis käinud, ei ole tulemus ikka päris ideaalne olnud. Ex ei viitsita kõiki numbreid võrdsex ajada vaid pannaxe enam vähem rohelisex, et käib küll. Tegelikkuses on ikka vahe, kas ajad kõik numbrid vasakul ja paremal poolel võrdsex (isegi kui camber-i ja caster-i numbrid jäävad mõnevõrra punasesse alasse) või ajad lihtsalt rohelisse alasse, nii et paremal ja vasakul numbrid erinevad veidi. Esimesel juhul võid maanteel sõites käed roolist lahti lasta ja auto ei kisu üheski suunas ja hoiab tükk aega kenasti sõidusuunda ja teisel juhul hakkab tavaliselt kohe mingis suunas vaixelt ära vajuma.
Mina sinu asemel kergitax vedrupatjadega tagaotsa veidi, kuna praegu näebki ta minu silmis natuke imelik välja (taga ratas on rohkem koopas kui esimene) ja sellega vähenex külgkalle veidi. Kuskil 2 kraadi külgkallet õige kokkujooxuga ei tohix enam rehve süüa. Liiga suur kokku- või lahkujoox sööb palju maiamalt rehvi kui suur külgkalle, kuigi 4 kraadi külgkallet on tänavaautole juba liig ja rohkem rinkaautode pärusmaa. Ja ex igax juhux tasux kõik sillakomponendid kriitilise pilguga üle vaadata, et äkki ei ole mõni pux või varras ikka päris heas korras ja paindub sõites liigselt läbi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!