28-01-2015, 06:14 PM
Tere jälle,
täna sai ära vahetatud lõpuks defektiga õõts, ehk siis ees paremal, esimene õõts (see mis on alumiinium segust) on vahetatud. Tööd lasin ära teha Tartu Ringtee CarStop'is, seal tehti ka silla reguleerimine - sai natuke otsemaks nüüd rooli. Kuigi vanasti ei kiskunud, siis oli rool natuke vasakule keeratud - nüüd täitsa keskel.
Paraku raginast ma seeläbi lahti ei saanud, ehk siis ilmselt tuleb lähitulevikus ikkagi ära vahetada ees paremal amordi tugilaager - ükski muu detail ei karga pähe mis saaks antud heli tekitada. Olen käinud kaks korda ülevaatuspunktis logistamas silda ja mitte midagi peale defektse õõtshoova kuskilt järgi ei andnud ning heli mis tuleb on väga iseloomulik kulunud tugilaagrile - ragin keeramisel, niisama väga ei häälitse.
Sellega tegeleb siis ilmselt service b hooldust tehes 4k km pärast. Selleks kuuks on auto jaoks eelarve ära kulutatud ning võib rahule jääda, kõik esmased hooldused ja vajalikud tööd pärast auto ostu said ära tehtud ning hetkel julgen sõita ilma et kardaks laiali lagunemist.
Nädala alguses sai neiuga ka suurem tripp ette võetud autoga, ehk siis käidud Laulasmaal ning tagasi Tartusse - võib rahule jääda. Sõita on hea ja mõnus ning küttekulu vastab ootustele.
Paar huvitavat seika mis teada sain auto kohta - olin isa käest küsinud kui suur antud C klassil paak on ja palju ta enda omasse on suutnud kõige rohkem tankida - vastus tuli et a 'la 65 lirtsu. Selle peale tegin suured silmad ja mõtlesin et mida asja ... kui mul oli mõnda aega tuluke põlenud linnas ja läksin tankima sain mina maksimum 52 liitrit sisse. Tuleb välja et C klassil on see paagi värk nii kahtlane, et seal on igast torud ja jutud, ühesõnaga kui tankida ja pump tangib klõpsuni siis saabki paaki ainult 50-52 liitrit juurde ja seega jääb 6-8 liitrit täispaagist tegelikult puudu. Laulasmaalt tulles sai siis Mäos proovitud - tuli oli läinud põlema enne Kükitat mõni aeg ja tankides läks 52 liitrit sisse kui klõps käis ära ... pärast joristasin siis ise sinna vaikselt lisaks. Lõpuks sain tangitud 60 liitrit
. Ehk siis tuleb arvesse võtta tulevikus.
Sain tunda ka seda, et siiski välis temperatuuri andur mõjutab kliima tööd ka, pärast seda kui vahetasin selle ära, ei puhu kliima enam segaseks ennast isegi siis kui autos on temperatuur OK - ehk siis kahtlustasin seda, et kui andur on peetis, siis kliima arvab et väljas on -40 ja noh, vastavalt sellele õhkab kõik soojust kiiremini ära ja ta üritab paaniliselt seda temperatuuri hoida. Nüüd on asi okei, temperatuuri saavutab kätte ja rahuneb maha.
Viimase asjana avastasin veel selle ka, et autol on n.ö "smart ignition" süsteem, ehk siis ei pea võtit hoidma käivitusasendis kuni käima jääb, piisab korraks n.ö võtme andmisest ja kui siis lahti lasta süüte asendisse, veab starter ennast ise nii palju kui vaja et auto käima läheks. Täitsa tore ja fancy lisa
.
Nüüd on igatahes rahu majas mõneks ajaks, tuleb oodata palgapäeva ja kosuda väheke ning siis vaadata, kas kannatab lasta keemilise ära teha veebruaris või siis tegeleb sellega märtsis.
Parimat, Kirill.D
täna sai ära vahetatud lõpuks defektiga õõts, ehk siis ees paremal, esimene õõts (see mis on alumiinium segust) on vahetatud. Tööd lasin ära teha Tartu Ringtee CarStop'is, seal tehti ka silla reguleerimine - sai natuke otsemaks nüüd rooli. Kuigi vanasti ei kiskunud, siis oli rool natuke vasakule keeratud - nüüd täitsa keskel.
Paraku raginast ma seeläbi lahti ei saanud, ehk siis ilmselt tuleb lähitulevikus ikkagi ära vahetada ees paremal amordi tugilaager - ükski muu detail ei karga pähe mis saaks antud heli tekitada. Olen käinud kaks korda ülevaatuspunktis logistamas silda ja mitte midagi peale defektse õõtshoova kuskilt järgi ei andnud ning heli mis tuleb on väga iseloomulik kulunud tugilaagrile - ragin keeramisel, niisama väga ei häälitse.
Sellega tegeleb siis ilmselt service b hooldust tehes 4k km pärast. Selleks kuuks on auto jaoks eelarve ära kulutatud ning võib rahule jääda, kõik esmased hooldused ja vajalikud tööd pärast auto ostu said ära tehtud ning hetkel julgen sõita ilma et kardaks laiali lagunemist.
Nädala alguses sai neiuga ka suurem tripp ette võetud autoga, ehk siis käidud Laulasmaal ning tagasi Tartusse - võib rahule jääda. Sõita on hea ja mõnus ning küttekulu vastab ootustele.
Paar huvitavat seika mis teada sain auto kohta - olin isa käest küsinud kui suur antud C klassil paak on ja palju ta enda omasse on suutnud kõige rohkem tankida - vastus tuli et a 'la 65 lirtsu. Selle peale tegin suured silmad ja mõtlesin et mida asja ... kui mul oli mõnda aega tuluke põlenud linnas ja läksin tankima sain mina maksimum 52 liitrit sisse. Tuleb välja et C klassil on see paagi värk nii kahtlane, et seal on igast torud ja jutud, ühesõnaga kui tankida ja pump tangib klõpsuni siis saabki paaki ainult 50-52 liitrit juurde ja seega jääb 6-8 liitrit täispaagist tegelikult puudu. Laulasmaalt tulles sai siis Mäos proovitud - tuli oli läinud põlema enne Kükitat mõni aeg ja tankides läks 52 liitrit sisse kui klõps käis ära ... pärast joristasin siis ise sinna vaikselt lisaks. Lõpuks sain tangitud 60 liitrit

Sain tunda ka seda, et siiski välis temperatuuri andur mõjutab kliima tööd ka, pärast seda kui vahetasin selle ära, ei puhu kliima enam segaseks ennast isegi siis kui autos on temperatuur OK - ehk siis kahtlustasin seda, et kui andur on peetis, siis kliima arvab et väljas on -40 ja noh, vastavalt sellele õhkab kõik soojust kiiremini ära ja ta üritab paaniliselt seda temperatuuri hoida. Nüüd on asi okei, temperatuuri saavutab kätte ja rahuneb maha.
Viimase asjana avastasin veel selle ka, et autol on n.ö "smart ignition" süsteem, ehk siis ei pea võtit hoidma käivitusasendis kuni käima jääb, piisab korraks n.ö võtme andmisest ja kui siis lahti lasta süüte asendisse, veab starter ennast ise nii palju kui vaja et auto käima läheks. Täitsa tore ja fancy lisa

Nüüd on igatahes rahu majas mõneks ajaks, tuleb oodata palgapäeva ja kosuda väheke ning siis vaadata, kas kannatab lasta keemilise ära teha veebruaris või siis tegeleb sellega märtsis.
Parimat, Kirill.D
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.