24-01-2015, 12:14 AM
Natuke jälle spammi, vabandused ette.
Igatahes kuna tööl oli täna natuke rahulikum siis mõtlesin keskpäeva paiku et põrgusse ka, õhtul pole nii kui nii midagi teha ja küpsetan pigem naisega kiire tiiru Võrru, käib vanematel külas ja ühtlasi hüppab garaažist läbi ja teeb lihtsamad asjad ise ära, et kui uuel nädalal õõtsa lähen vahetama, siis töömehel poleks jauramist mõttetute asjadega vaid saaks kiiresti õõtsa vahetatud.
Tagantjärgi võin öelda, et otsus teha asjad ise täna ära oli õigustatud ja mõistlik.
Mis siis ära sai tehtud - välja otsitud põhjus miks temp. andur võssa pani. Üks juhe oli katki lihtsalt pistikul, eks siis tuli hakata seda pornot elimineerima, ei teagi kas ma elimineerisin ühe porno veel hullemaga või ei . Igatahes kuna ratas oli alt, logar küljest ja udukas ka küljest ja asi oli käsile võetud siis mõtlesin, et niisama pole mõtet asja kokku panna.
Kuna juhe oli murdunud täpselt temp andurisse mineva pistiku äärest (see koht siis kust lõpeb plastmass ja juhe jookseb selle sees) siis muud polnud kui variant mida olen mõne auto puhul veel kasutanud - noaga lõikasin seda plastmassi ära kuni sain juhtme kätte, siis parajad juhtmejupid ja natuke tinutust ja seejärel nii hästi kui sai külma käes isoleeriga ära isoda. Igatahes tehtud sai aga oh õnnetust, kui vaatasin et mdiagi muutunud pole. Tuju tõmbas natuke alla algselt - mõtlesin et no kuna üks juhe oli seal kahtlane ja tolle tinutus polnud parim, siis v.b saigi sitasti lihtsalt tehtud. Korra käis mõte läbi, et omal ajal BMW 524TD'd omades samamoodi lappisin temp. andurit ja siis pärast parandamist läks omajagu aega enne kui hakkas temp langema ja õiget näitama. Aga no mõni aeg oli möödas ja ei midagi, vahepeal sai isegi otsitud BOSCH KTS'iga vigu ja ei midagi. Tagasiteel Tartusse sai aga juhuslikult vaadatud temp. näitu ja oh üllatust: -1,0*C . Nii et selle asjaga on siis ühel pool.
Ühtlasi sai ära vahetatud parempoolne udukas - ka see oli hea otsus, sest vanaga pole mitte kui mdiagi peale hakata, vesi oli ajanud sees kõik täiesti rooste. Üllatav oli see, et korpus ise defektiga polnud, klaas oli ka justkui täitsa normaalselt küljes, seega ei tea kuda ja mis seal oli. Igatahes nüüd on uus küljes. Muidugi on nüüd see häda mida ma kartsin ka, erinevus on vastupidi tunda, kunde pool on tutikas ja juhi pool vana - kunde pool näitab ja põleb ilusti ja efektselt, ja kui põleb siis seina peal on näha terav sirge joon, juhi omal seda väga pole. Ma neid udukaid ei kasuta ja laias laastus savi, aga no puht visuaalse aspekti tõttu tahaks et asi oleks ok ja samasugune, siis pole see auto nagu lehm erinevaid toone ja detaile täis. Igatahes ootan paremat ilma, pesen auto ära ja vaatan kui suur erinevus on, aga ilmselt proovin alustuseks juhi tulele osta uue klaasi, sest klaas on mikromõrasid ja täkkesid ning muid kulumisjälgi täis, seega sellest pole ka ilmselt seda sirget joont vaid pigem hajutatud värk. Reflektor tundub seest olevat ilus ja okei, seega vast pääseb klaasi vahetusega - siis oleks nina jonksus ja ühesugune kõik.
Ja no tagatipuks sai ka korralik logar pandud paremasse rattakoopasse, nüüd pole mingi katkine räbal seal. Tellisin ta eParts'ist, sain kätte 12 euri pluss saatmine, eks ta Poola jama on, midagi uhket pole, aga üllatuseks polnud augud isegi väga mööda, enamik täitsa sobisid. Külge ma ta igatahes sain ja vähemalt ei ole enam autol väljas visuaalseid defekte mis silma kargaks.
Järgmiseks siis esmaspäeval naisega Laulasmaa SPA'sse tripp, tagasiteel kraban HL Autoosadest õige jubina endale ja siis kunagi uuel nädalal vahetab asja ära.
Pärast seda siis ilmselt on rahu majas kuni uue kuuni. Uuel kuul vaatab mis veel ära teeb.
Senimaani olen autoga rahul, teise paagitäie keskmine oli 8,5 l sajale, nagu ikka, maanteel ei võta väga emmigi, linnas vastavalt jalale ja noh, nii nagu ikka.
Sai isaga natuke BOSHC KTS'iga ka surfatud auto mäludes, peab suvel kaema pihustite asja ka, 2. ja 3. pihusti olid samade väärtustega, 1. ja 4. erinesid omajagu. Mingit mõju see hetkel ei avalda, pigem informatiivne teadmine, aga eks vaatab suve poole selliseid asju.
Parimat,
Kirill.D
Igatahes kuna tööl oli täna natuke rahulikum siis mõtlesin keskpäeva paiku et põrgusse ka, õhtul pole nii kui nii midagi teha ja küpsetan pigem naisega kiire tiiru Võrru, käib vanematel külas ja ühtlasi hüppab garaažist läbi ja teeb lihtsamad asjad ise ära, et kui uuel nädalal õõtsa lähen vahetama, siis töömehel poleks jauramist mõttetute asjadega vaid saaks kiiresti õõtsa vahetatud.
Tagantjärgi võin öelda, et otsus teha asjad ise täna ära oli õigustatud ja mõistlik.
Mis siis ära sai tehtud - välja otsitud põhjus miks temp. andur võssa pani. Üks juhe oli katki lihtsalt pistikul, eks siis tuli hakata seda pornot elimineerima, ei teagi kas ma elimineerisin ühe porno veel hullemaga või ei . Igatahes kuna ratas oli alt, logar küljest ja udukas ka küljest ja asi oli käsile võetud siis mõtlesin, et niisama pole mõtet asja kokku panna.
Kuna juhe oli murdunud täpselt temp andurisse mineva pistiku äärest (see koht siis kust lõpeb plastmass ja juhe jookseb selle sees) siis muud polnud kui variant mida olen mõne auto puhul veel kasutanud - noaga lõikasin seda plastmassi ära kuni sain juhtme kätte, siis parajad juhtmejupid ja natuke tinutust ja seejärel nii hästi kui sai külma käes isoleeriga ära isoda. Igatahes tehtud sai aga oh õnnetust, kui vaatasin et mdiagi muutunud pole. Tuju tõmbas natuke alla algselt - mõtlesin et no kuna üks juhe oli seal kahtlane ja tolle tinutus polnud parim, siis v.b saigi sitasti lihtsalt tehtud. Korra käis mõte läbi, et omal ajal BMW 524TD'd omades samamoodi lappisin temp. andurit ja siis pärast parandamist läks omajagu aega enne kui hakkas temp langema ja õiget näitama. Aga no mõni aeg oli möödas ja ei midagi, vahepeal sai isegi otsitud BOSCH KTS'iga vigu ja ei midagi. Tagasiteel Tartusse sai aga juhuslikult vaadatud temp. näitu ja oh üllatust: -1,0*C . Nii et selle asjaga on siis ühel pool.
Ühtlasi sai ära vahetatud parempoolne udukas - ka see oli hea otsus, sest vanaga pole mitte kui mdiagi peale hakata, vesi oli ajanud sees kõik täiesti rooste. Üllatav oli see, et korpus ise defektiga polnud, klaas oli ka justkui täitsa normaalselt küljes, seega ei tea kuda ja mis seal oli. Igatahes nüüd on uus küljes. Muidugi on nüüd see häda mida ma kartsin ka, erinevus on vastupidi tunda, kunde pool on tutikas ja juhi pool vana - kunde pool näitab ja põleb ilusti ja efektselt, ja kui põleb siis seina peal on näha terav sirge joon, juhi omal seda väga pole. Ma neid udukaid ei kasuta ja laias laastus savi, aga no puht visuaalse aspekti tõttu tahaks et asi oleks ok ja samasugune, siis pole see auto nagu lehm erinevaid toone ja detaile täis. Igatahes ootan paremat ilma, pesen auto ära ja vaatan kui suur erinevus on, aga ilmselt proovin alustuseks juhi tulele osta uue klaasi, sest klaas on mikromõrasid ja täkkesid ning muid kulumisjälgi täis, seega sellest pole ka ilmselt seda sirget joont vaid pigem hajutatud värk. Reflektor tundub seest olevat ilus ja okei, seega vast pääseb klaasi vahetusega - siis oleks nina jonksus ja ühesugune kõik.
Ja no tagatipuks sai ka korralik logar pandud paremasse rattakoopasse, nüüd pole mingi katkine räbal seal. Tellisin ta eParts'ist, sain kätte 12 euri pluss saatmine, eks ta Poola jama on, midagi uhket pole, aga üllatuseks polnud augud isegi väga mööda, enamik täitsa sobisid. Külge ma ta igatahes sain ja vähemalt ei ole enam autol väljas visuaalseid defekte mis silma kargaks.
Järgmiseks siis esmaspäeval naisega Laulasmaa SPA'sse tripp, tagasiteel kraban HL Autoosadest õige jubina endale ja siis kunagi uuel nädalal vahetab asja ära.
Pärast seda siis ilmselt on rahu majas kuni uue kuuni. Uuel kuul vaatab mis veel ära teeb.
Senimaani olen autoga rahul, teise paagitäie keskmine oli 8,5 l sajale, nagu ikka, maanteel ei võta väga emmigi, linnas vastavalt jalale ja noh, nii nagu ikka.
Sai isaga natuke BOSHC KTS'iga ka surfatud auto mäludes, peab suvel kaema pihustite asja ka, 2. ja 3. pihusti olid samade väärtustega, 1. ja 4. erinesid omajagu. Mingit mõju see hetkel ei avalda, pigem informatiivne teadmine, aga eks vaatab suve poole selliseid asju.
Parimat,
Kirill.D
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.