10-01-2015, 12:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2023, 10:00 AM ja muutjaks oli kodutu.)
Teen enda diiselkupeest ka eraldi teema. Auto sai toodud 12. oktoobril 2014 Otepäält, ühe noorema inimese käest. Eelneval päeval oli juba kokku lepitud, kuna ning mis kell kuskohas olema pidi. Kohapeal tundus pill aus, ajalugu oli teada, vigasid ei varjatud. Tehtud sai proovisõit, uuritud kõik tüüpkohad üle ning tuju oli hea, ainuke probleem oli käike libistav käigukast.
Auto on Eestisse registreeritud 15. september 2010 ning siia on ta toodud Leedust, olen auto juba ülesse tõstnud, VIN koodi järgi ära uuritud ning midagi hullu ei ole. 12 päeva peale Eestisse toomist tehti autoga mingisugune väiksemat sorti avarii, mis oli summaga kuni 500€ (plekimõlkimine?). Vahepeal on auto omanike palju vahetanud. Algselt oli auto tehtud Jaapani turule ning kunagi sealt Leetu toodud. Algne mootor oli 3.0 170kW ning käigukast oli 5k automaat. Roostet ei ole, kuid on üsnagi kehvasti üle värvitud.
Natuke tehnilist juttu ka:
Mark: Mercedes-Benz 300CE
Väljalaskeaasta: 1991
Läbisõit: 400 000~ (nagunii ei ole õige)
Võimsus: 83kW või palju sellest järel on.
Mootori valem: OM603 3.0 R6
Lisavarustus: 4x elektriaknad, peeglite soojendused, katuseluuk, käetugi ees ja taga, nipet näpet asju veel. Samuti on märkimisväärne üsna jäik sportline vedrustus.
Esialgsed vead: Käigukast, pihusti, 2 hõõgküünalt, miski koliseb kusagil tagasillas, juhi elektriakna hammasvöö kulunud, spidoblokk tahab vahetust ning samuti tahab ka eelsüüte süsteem üle vaatamist.
*Rohelisega märgitud asjad on korda tehtud/vahetatud. Punasega tegemata/tegemisel.
Plaanid: AMG esistange ning tagaluugi spoiler, oranžid suunad ning US style, vead ära likvideerida. Kindlasti on vaja ka põhi bituumeniga või mingi muu roostetõrje vahendiga üle käia. Kindlasti ka plokisoojendus peale.
Pildid:
Toomise päev.
Välimus
Niisama pilte
Eks pika peale vast saab autost ikka korralik Mercedes, kuigi vead on suht köömes, võrreldes 200D-ga.
Auto on Eestisse registreeritud 15. september 2010 ning siia on ta toodud Leedust, olen auto juba ülesse tõstnud, VIN koodi järgi ära uuritud ning midagi hullu ei ole. 12 päeva peale Eestisse toomist tehti autoga mingisugune väiksemat sorti avarii, mis oli summaga kuni 500€ (plekimõlkimine?). Vahepeal on auto omanike palju vahetanud. Algselt oli auto tehtud Jaapani turule ning kunagi sealt Leetu toodud. Algne mootor oli 3.0 170kW ning käigukast oli 5k automaat. Roostet ei ole, kuid on üsnagi kehvasti üle värvitud.
Natuke tehnilist juttu ka:
Mark: Mercedes-Benz 300CE
Väljalaskeaasta: 1991
Läbisõit: 400 000~ (nagunii ei ole õige)
Võimsus: 83kW või palju sellest järel on.
Mootori valem: OM603 3.0 R6
Lisavarustus: 4x elektriaknad, peeglite soojendused, katuseluuk, käetugi ees ja taga, nipet näpet asju veel. Samuti on märkimisväärne üsna jäik sportline vedrustus.
Esialgsed vead: Käigukast, pihusti, 2 hõõgküünalt, miski koliseb kusagil tagasillas, juhi elektriakna hammasvöö kulunud, spidoblokk tahab vahetust ning samuti tahab ka eelsüüte süsteem üle vaatamist.
*Rohelisega märgitud asjad on korda tehtud/vahetatud. Punasega tegemata/tegemisel.
Plaanid: AMG esistange ning tagaluugi spoiler, oranžid suunad ning US style, vead ära likvideerida. Kindlasti on vaja ka põhi bituumeniga või mingi muu roostetõrje vahendiga üle käia. Kindlasti ka plokisoojendus peale.
Pildid:
Toomise päev.
Välimus
Niisama pilte
Eks pika peale vast saab autost ikka korralik Mercedes, kuigi vead on suht köömes, võrreldes 200D-ga.