08-01-2015, 09:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2015, 09:04 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Väntvõll OT asendisse, nukka märgid kokku (väikesed täpid nukaratastel), kett pingule, tühjalt ringi ajada võtmega, kontrollida, väntvõll pöörlemissuunas õige pumba kraadi jao võrra (ei mäleta mitu kraadi 606 mootor tahtis).
Pump keerata surve alla esimesest silindrist. Kui pumbas on kütust peab olema esimese pihusti avast kütust kohe-kohe tulemas, vajadusel teha mitu ringi ning kui pumbal on kätte saadud moment kus plunser kütust tõukama hakkab, siis sellises asendis pump mootori otsa ajada eelnevalt seatud kraadil. Teha proovikatsed (pole vaja pumpa täielikult fikseerida), esmakäivitus ja edasi liikuda täpsema häälestuse poole pumpa ennast füüsiliselt keerates kas mootori poole või mootorist eemale.
Nendel pumpadel peaks olema ka seadeldis või fiksaator mis pumba kas lukku keerab või asetab selle õigesse süütemomenti.
Youtube annab ka kindlasti aimdust.
Pump keerata surve alla esimesest silindrist. Kui pumbas on kütust peab olema esimese pihusti avast kütust kohe-kohe tulemas, vajadusel teha mitu ringi ning kui pumbal on kätte saadud moment kus plunser kütust tõukama hakkab, siis sellises asendis pump mootori otsa ajada eelnevalt seatud kraadil. Teha proovikatsed (pole vaja pumpa täielikult fikseerida), esmakäivitus ja edasi liikuda täpsema häälestuse poole pumpa ennast füüsiliselt keerates kas mootori poole või mootorist eemale.
Nendel pumpadel peaks olema ka seadeldis või fiksaator mis pumba kas lukku keerab või asetab selle õigesse süütemomenti.
Youtube annab ka kindlasti aimdust.