03-01-2015, 10:24 PM
Vabanda, Maitz, et targutan veel ka selles teemas, aga ilmselt ainult diagnostika selle mure puhul aitabki. Kehva aku tuvastaks W211 suhteliselt kindlasti ise, teavitades Sind auto käivitumise järel, et käivitati akukaitserezhiim ja mugavusfunktsioonid lülitati mõneks ajaks välja. Sama juhtub ka motikaaku (SBC) surema hakkamisel. Seega kui Sa sedasorti veateateid ei saa, ei ole ilmselt mure kehvas akus.
Pigem põhjustab sellist laadi probleeme diislitel pahatihti mõni temperatuuriandur vms nõme element, mida pole liiga lihtne tunde järgi kindlaks teha. Seega hea diagnostik oleks mu meelest ainuõige lahendus.
Parimate soovidega,
Tauno
Pigem põhjustab sellist laadi probleeme diislitel pahatihti mõni temperatuuriandur vms nõme element, mida pole liiga lihtne tunde järgi kindlaks teha. Seega hea diagnostik oleks mu meelest ainuõige lahendus.
Parimate soovidega,
Tauno