Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S210 320cdi gaasipedaali asendi andur, P1222
#1
Kuna auto reageeris gaasi põhja surumisele kuidagi fuel cuti laadselt, mitte aga kickdowniga ning loopis ka veateadet EPC ja soovitas workshoppi suunduda siis sai Autocomi seadmega koodid loetud. Näitas P1222 ehk pedaali asendi andurit, asendasin järgmise kasutatud jupiga, vist küll bensukalt kuid tootekoodid olid samad ning andur sobis, viga see aga ei parandanud. Veakood sai uuesti kustutatud kuid ikka sama.

Kas proovida leida Lõuna-Eestist keegi kes omab STAR-i või on kellelgi parem idee mida järgmiseks proovida? Kas peaks adaptsioonide reseti tegema?

[EDIT: Viga peitus kickdowni lülitis !!]
Vasta
#2
(10-12-2015, 03:24 PM)Yksix Kirjutas: ...
mida järgmiseks proovida?

Vaata sõites rõhkusid (sisselase, ühisanum). Kui need püsivad, siis alles hakka STARi otsima.
Vasta
#3
Ma ei leia hetkel sinuga sama mõttelõnga üles vist. Kas kütusesurvete väärtused või nende kõikumine (Kas oskad öelda ka lubatud piire?) peaks andma pildi "gaasi"pedaali asendianduri toimimisest?

Iseenesest auto sõidab okeilt (Ma usun, sama tehnika eelnev kogemus kahjuks puudub), ta ei lähe limp-modesse ega midagi. Kusagile 95% kanti vajutades saab ilusti mu soovidest aru ning vahetab ka käike alla, kuid viga tekib justnimelt kui ise kickdowni tahan, ehk pedaal 100% põhjas. Siis kaob jõud, kiirendus lakkab. Kui nüüd pedaal uuesti lahti lasta siis muidugi sõidab jälle tavaliselt, kuid põhjagaasiga kickdowni tegema ei hakka.

Välismaa foorumites viitab veel ka MAF-ile, kuid sellist viga see seade ei näita.

Mercedestega ühilduvate diagnostikaseadmete üle võiks vist eraldi pikemalt arutleda? Olen teadlik, et odavad seadmed sh. Autocom ei pruugi ollagi üldse täie tõe allikateks? Just käis autol küljes ka Launch, see oli rohkem eesmärgiga saada aimu Webasto eluvõimest, niipalju saime targemaks, et vist täitsa surnud. Mingit ühendust temaga ei saabunudki. Kuid seda süsteemi ma tahan toimima saada, puldiga käivitus koos taimeriga tundub lihtsalt liiga mugav, et seda mitte teha. Launch suutis ka SRS tule kustutada, Autocomil sellist võimekust ma ei tuvastandki. Omale ostmiseks ei oskaksi nüüd kumbagi seadet valida...
Vasta
#4
Mõte oli selles, et kui õhurõhk sisselaskes püsib ja kütuserõhk kütuselatis samuti, siis on mootoril nii õhku kui kütust piisavalt. Kui emb-kumb järsult kukub, siis kaob ka võimsus. Ma pakuks kütusesurve langemist...

Kas auto näeb kenasti gaasipedaali anduri liikumist? Kas KD lüliti pedaali all üldse toimib? Kas auto seda näeb ka?

Käigukastiaju õlis ei marineeri? Kas Sinu diagnostika käigukastiga suhelda suudab? Mida näeb käikude vahetumisel ja mida võimsuse kadudes?

Kasti adaptsioonide lähtestamine pole üldse halb mõte. Kas sellest kasu on, ei oska ju enne keegi öelda. Aga siis ei jää vähemalt mingi õpitud narrus segama...
Vasta
#5
Kütusesurvet Autocom täitsa näitas, pedaali liikumist näitas samuti. Kuid pean uuesti näitudesse süvenema, ei mõelnud kaasa neid väärtusi silmates. Vähemalt kohapeal tiksudes ta pihustite korrektsioone ei kuvanud, see jäi küll silma. Kütusesurve langus on täitsa loogiline, kuid selleks tuleb siis ilmselt autole käsklus, mille omakorda päästab valla KD asendisse surutud pedaal.

KD lüliti seisukorras veendumine saab ilmselt tõesti minu järgmine samm olema. Kas auto seda lülitit näeb...ma ei tea. Kütusesurve langus on täitsa loogiline, kuid selleks tuleb siis ilmselt autole käsklus, mille omakorda päästab valla KD asendisse surutud pedaal.

Kastiga vist Autocom suhelda ei mõistnud Sad Kuid ma ei süvenenud ka sellesse pikalt, võin proovida veel kui võimalus avaneb. Eelmine omanik ütles, et kastiaju on juba vahetatud ning õliga saan ma oma läbisõitude juures ka veel 4a vast läbi. Pigem usun seda, sest mees töötas Lesvenis. Käigukasti tööle pole mul ka mitte midagi ette heita.

Vasta
#6
Pedaalil peab kaks näitu olema. Kas mõlemad muutuvad ilusti ühtlaselt?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Jah proovisin rahulikult vajutades. Tundus, et toimis õigesti.

//Edit: Viga oli kickdowni lülitis!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Andur sureb.. Laur 3 561 11-06-2023, 01:10 PM
Viimane postitus: kaupo51
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,300 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  W447 Vito 111cdi väljalaske rõhu andur? Jõudu pole autol?! Raigo545 1 968 11-01-2021, 03:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  722.6 asendi andur Daniel87 3 3,242 18-05-2020, 01:51 PM
Viimane postitus: Laur
  W203 salongitemperatuuri andur kalev76 0 1,797 28-09-2018, 01:53 PM
Viimane postitus: kalev76
  S211 2004a 320cdi 150kw käivitus probleem Keku23 0 1,882 15-05-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Keku23
  S211 320cdi 06a Webasto roodla 9 6,424 07-03-2018, 11:18 PM
Viimane postitus: roodla
  om613 320cdi EPC viga jsv 29 15,837 13-06-2017, 02:46 PM
Viimane postitus: jsv
  W210 320cdi t talvine ettevalmistus? Ott 9 6,749 22-11-2015, 08:36 PM
Viimane postitus: Ott
  mb c180 w202 vända andur mb jann 3 3,875 08-09-2015, 07:31 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne