06-10-2014, 11:23 AM
Ma arvan, et kui panna tutikad A-osad, siis kestab hästi. Meil ju 20+ aastat vanad jupid küljes. Arvestades 200-250% jõulisa, siis kestavad isegi needsamad vanad jupid ülihästi.
Mul läks ca nädal tagasi jälle pooltelg katki. Tutika eest küsis Silber ca 1200 või 1500 eurot tükk. Samas kui oleks 100% kindel, et tutikas jupp kestab, siis pole see hind ka teab mis suur. Ise lastes toota, tuleb arvestada vähemalt 5 komplektiga(10 võlli), ehk ka mitte väga odav.
Meile vist lähevad suht samad poolteljed. Kuigi 132kW mootoriga varustatud autol on väiksemad võllid ja otsad. Mul hetkel 162kW omad all, aga needki ei taha kesta.
Ma soovitaks sul ikkagi minna üle suuremale difrile ja jämedamatele pooltelgedele, sest sul on see suht bolt-on. Ma kaalun isegi suurele difrile üle minekut, aga minu puhul nõuab väikest ümberehitust, aga on võimalik.
Eks sul on seda väänet kõvasti rohkem ka, 6-silindrit+suurem töömaht. Turbo kah 1mm suurema väljalasketiivikuga
Huvitav oleks teada, mis rõhu juures tuleb sinu vs minu mootoril 700hp.
Mul läks ca nädal tagasi jälle pooltelg katki. Tutika eest küsis Silber ca 1200 või 1500 eurot tükk. Samas kui oleks 100% kindel, et tutikas jupp kestab, siis pole see hind ka teab mis suur. Ise lastes toota, tuleb arvestada vähemalt 5 komplektiga(10 võlli), ehk ka mitte väga odav.
Meile vist lähevad suht samad poolteljed. Kuigi 132kW mootoriga varustatud autol on väiksemad võllid ja otsad. Mul hetkel 162kW omad all, aga needki ei taha kesta.
Ma soovitaks sul ikkagi minna üle suuremale difrile ja jämedamatele pooltelgedele, sest sul on see suht bolt-on. Ma kaalun isegi suurele difrile üle minekut, aga minu puhul nõuab väikest ümberehitust, aga on võimalik.
Eks sul on seda väänet kõvasti rohkem ka, 6-silindrit+suurem töömaht. Turbo kah 1mm suurema väljalasketiivikuga
Huvitav oleks teada, mis rõhu juures tuleb sinu vs minu mootoril 700hp.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering