17-09-2014, 08:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2014, 04:56 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
Minul on kasutusel exide eb1000, oli juba autot ostes peal ja tegu on 2009 aastal valmistatud akuga. Talvel kui sõitu vähem, olen akut lisaks laadinud ja erilisi probleeme pole see kunagi mulle valmistanud.
Minuteada näitab enamik akukatalooge sinna AGM akut. AGM aku plussiks on suurema laadimisvoolu vastuvõtlikus - see tähendab et tühi aku võtab voolu paremini vastu ja saab rutem täis. (Lühikeste sõitude korral on see hea aga antud auto kulutab külmana nagunii rohkem voolu kui genekas anda suudab niiet lühikeste sõitude korral on probleemid kindlapeale tulemas. Kusjuures heater boosteri saab stariga välja progeda.) Talvel ei külmu tühi aku ni kergesti -väidetavalt on külmumiskindel. Samuti ei aura sealt elektrolüüt välja kui laadimispinge normidele vastab. Kui aga laadimise või mahalaadimisega on probleeme läheb iga aku suht ruttu nahka - eriti talvel. Praktika kipub näitama et kallimad ja paremate omadustega akud ei kannata mingit jama aga odavamad ja lihtsamate tehnoloogiatega valmistatud akud on lollikindlamad.
Kindlasti kontrolli ka pidurite varuaku üle, paljud probleemid algavad selle riknemise tõttu, uue leiab samuti Automaailmast. Samuti väärib tähelepanu geneka sidur, mille rikke korral omakorda rihmapinguti sureb ja üldjuhul peaks need kaks asja korraga vahetama.
Lisan veel lisaaku kohta lingi, aku ise on YTX14-BS. Minu autol on see veel sünnist saati sama ja viimati kontrollides möödunud talvel oli korras.
http://pood.automaailm.ee/est/moto/motoa...uctID=7261 on olemas ka odavam variant aga probleemivabam on igatahes EXIDE.
AGM
http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad...uctID=9864
tavaline
http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad...uctID=6492
tavalisest nõksa kangem
http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad...uctID=6469
NB: ärge unustage viisakalt soodsamat hinda küsida.
Minuteada näitab enamik akukatalooge sinna AGM akut. AGM aku plussiks on suurema laadimisvoolu vastuvõtlikus - see tähendab et tühi aku võtab voolu paremini vastu ja saab rutem täis. (Lühikeste sõitude korral on see hea aga antud auto kulutab külmana nagunii rohkem voolu kui genekas anda suudab niiet lühikeste sõitude korral on probleemid kindlapeale tulemas. Kusjuures heater boosteri saab stariga välja progeda.) Talvel ei külmu tühi aku ni kergesti -väidetavalt on külmumiskindel. Samuti ei aura sealt elektrolüüt välja kui laadimispinge normidele vastab. Kui aga laadimise või mahalaadimisega on probleeme läheb iga aku suht ruttu nahka - eriti talvel. Praktika kipub näitama et kallimad ja paremate omadustega akud ei kannata mingit jama aga odavamad ja lihtsamate tehnoloogiatega valmistatud akud on lollikindlamad.
Kindlasti kontrolli ka pidurite varuaku üle, paljud probleemid algavad selle riknemise tõttu, uue leiab samuti Automaailmast. Samuti väärib tähelepanu geneka sidur, mille rikke korral omakorda rihmapinguti sureb ja üldjuhul peaks need kaks asja korraga vahetama.
Lisan veel lisaaku kohta lingi, aku ise on YTX14-BS. Minu autol on see veel sünnist saati sama ja viimati kontrollides möödunud talvel oli korras.
http://pood.automaailm.ee/est/moto/motoa...uctID=7261 on olemas ka odavam variant aga probleemivabam on igatahes EXIDE.
AGM
http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad...uctID=9864
tavaline
http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad...uctID=6492
tavalisest nõksa kangem
http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad...uctID=6469
NB: ärge unustage viisakalt soodsamat hinda küsida.
ootan diskussiooni