w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta (/showthread.php?tid=36700) |
w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - MB-E - 17-09-2014 Tere. Kui vin koodi järgi akut ostma minna, annab geel aku. Tahtsin teada kas võib geel aku asemel tavalise aku panna? Autoks siis w211 270cdi 03.a. Ette tänades! RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - kentq - 17-09-2014 (17-09-2014, 05:15 PM)MB-E Kirjutas: Tere. Kui vin koodi järgi akut ostma minna, annab geel aku. Tahtsin teada kas võib geel aku asemel tavalise aku panna? Autoks siis w211 270cdi 03.a. Ikka tavaline aku, õige mahutavus ja käivitusvool. Geelakut pannakse tavaliselt ATV vms. peale kus on aku kalded kohati teised kui sõiduautol. RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - kaupo51 - 17-09-2014 Kas ta nüüd annab ikka geelaku? Ma arvan, et annab hoopis AGM aku. AGM asemel tavalist panna ei ole üldiselt soovitav. Eks mõni praktik võiks kommenteerida, kes seda teinud on. AGM ja geelaku ei ole üks seesama asi. RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - MB-E - 17-09-2014 Käisin info autos, lasin vin koodi järgi akut vaadata ja see andis geel aku. RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - laf1247 - 17-09-2014 (17-09-2014, 06:43 PM)MB-E Kirjutas: Käisin info autos, lasin vin koodi järgi akut vaadata ja see andis geel aku. Mida on teha info-autol MB vin koodiga RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - thalenfrei - 17-09-2014 Minul on kasutusel exide eb1000, oli juba autot ostes peal ja tegu on 2009 aastal valmistatud akuga. Talvel kui sõitu vähem, olen akut lisaks laadinud ja erilisi probleeme pole see kunagi mulle valmistanud. Minuteada näitab enamik akukatalooge sinna AGM akut. AGM aku plussiks on suurema laadimisvoolu vastuvõtlikus - see tähendab et tühi aku võtab voolu paremini vastu ja saab rutem täis. (Lühikeste sõitude korral on see hea aga antud auto kulutab külmana nagunii rohkem voolu kui genekas anda suudab niiet lühikeste sõitude korral on probleemid kindlapeale tulemas. Kusjuures heater boosteri saab stariga välja progeda.) Talvel ei külmu tühi aku ni kergesti -väidetavalt on külmumiskindel. Samuti ei aura sealt elektrolüüt välja kui laadimispinge normidele vastab. Kui aga laadimise või mahalaadimisega on probleeme läheb iga aku suht ruttu nahka - eriti talvel. Praktika kipub näitama et kallimad ja paremate omadustega akud ei kannata mingit jama aga odavamad ja lihtsamate tehnoloogiatega valmistatud akud on lollikindlamad. Kindlasti kontrolli ka pidurite varuaku üle, paljud probleemid algavad selle riknemise tõttu, uue leiab samuti Automaailmast. Samuti väärib tähelepanu geneka sidur, mille rikke korral omakorda rihmapinguti sureb ja üldjuhul peaks need kaks asja korraga vahetama. Lisan veel lisaaku kohta lingi, aku ise on YTX14-BS. Minu autol on see veel sünnist saati sama ja viimati kontrollides möödunud talvel oli korras. http://pood.automaailm.ee/est/moto/motoaku/highperformance/?productID=7261 on olemas ka odavam variant aga probleemivabam on igatahes EXIDE. AGM http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/aku/muuaku/?productID=9864 tavaline http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/aku/excell/?productID=6492 tavalisest nõksa kangem http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/aku/premium/?productID=6469 NB: ärge unustage viisakalt soodsamat hinda küsida. RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - MB-E - 17-09-2014 Tänud asjaliku info eest. Selline küsimus veel, kas seda akut kannatab ise vahetada või tahab ta pärast mingit nullimist või midagi. Olen korra muusikat kuulates aku tühjaks lasknud, siis oli küll sada häda kohe küljes, paljud asjad ei toiminud enam. RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - v6sa - 18-09-2014 (17-09-2014, 11:13 PM)MB-E Kirjutas: Tänud asjaliku info eest. Selline küsimus veel, kas seda akut kannatab ise vahetada või tahab ta pärast mingit nullimist või midagi. Olen korra muusikat kuulates aku tühjaks lasknud, siis oli küll sada häda kohe küljes, paljud asjad ei toiminud enam. Auto tahabnb voolutajäämise järel õpetamist saada küll. Tõsi, kõik funktsioonid peaks saama käima ka ilma arvutita. Aga see eeldab foorumi või auto kasutusjuhendi lugemist. Ilma selleta ongi sada häda... Vaata, et akut ühendades SAMplokke loojakarja ei lase... RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - tyyp1234 - 18-09-2014 Olen enda 211-el akut maha võtnud ja laadinud talvel.Pole juhtunud midagi.Kõik toimib samuti nagu ennem.Kas on vedanud minul või on selline isend,ei tea RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - kentq - 18-09-2014 Selle aku eemaldamise teemal ei tasu väga tõsiselt võtta neid juhtumeid 1-1000-st kus SAM või MAM maha põleb. Vaheta südamerahus ära ja sõida, paari nädalaga on asjad ise paika loksunud ning kõik toimib taas (aknad jne.) RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - v6sa - 18-09-2014 (18-09-2014, 03:13 PM)kentq Kirjutas: Selle aku eemaldamise teemal ei tasu väga tõsiselt võtta neid juhtumeid 1-1000-st kus SAM või MAM maha põleb. Vaheta südamerahus ära ja sõida, paari nädalaga on asjad ise paika loksunud ning kõik toimib taas (aknad jne.) Olles näinud seda, kui hooletult käiakse ümber akuklemmidega, siis väike manitsus on omal kohal. Jah, kohe ei juhtu midagi. Aga keegi ei tea, millal saabub See Viimane Särts ja algavad anomaaliad. Kas aknad ja luuk ikka loksuvad ise paika, kui nuppu liikumise lõppemise järel paari sekundi jagu all ei hoia? Rooli ilmselt keeratakse selle ajapeale tõesti piisavalt, et asendiandur paika saada. Mis on MAM? RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - ReinGSM - 19-09-2014 Võid ka panna AGMi asemel tavalise aku, kui rahakott AGM raha välja ei raatsi anda.(Ega sa esimene poleks, kes nii teeb.) Kui raatsib siis Bosch S6 95Ah AGM oleks sinna igati sobilik valik. RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - Stev - 19-09-2014 Et mitte midagi taastada ,oleks ju kergem toide peal hoida boosteri või akulaadiaga. RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - arturmalcik - 19-09-2014 alles uurisin sama küsimust paljudel mersude tegelevatel firmadel ,kui valisin enda w211 e270 cdi-le uut akut .suhtlesin nii Mercedes-Benz tegelevate spetsialistidega, kui silberauto töötajatega , ja ühe tuttavaga kes tegeleb mitu aastat tallinnas generaatorite ja starterite remondiga. lõpuks otsustasin osta kõige tavalise varta silver 100ah akut . mitte ühtegi viga ei tulnud, programeerida pole vaja midagi . enne autos oli 2011a toodetud aku ,mis on tulnud minu kätte koos autoga beelgiast. RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - MB-E - 19-09-2014 Suur tänu kõigile kes oma teadmisi ja kogemusi jagasid, eks nüüd tuleb poodi aku järgi tõtata RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - kentq - 19-09-2014 (19-09-2014, 12:40 AM)arturmalcik Kirjutas: alles uurisin sama küsimust paljudel mersude tegelevatel firmadel ,kui valisin enda w211 e270 cdi-le uut akut .suhtlesin nii Mercedes-Benz tegelevate spetsialistidega, kui silberauto töötajatega , ja ühe tuttavaga kes tegeleb mitu aastat tallinnas generaatorite ja starterite remondiga. OT aga 3 aastaga suri aku ära? RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - arturmalcik - 19-09-2014 (19-09-2014, 06:08 PM)kentq Kirjutas:(19-09-2014, 12:40 AM)arturmalcik Kirjutas: alles uurisin sama küsimust paljudel mersude tegelevatel firmadel ,kui valisin enda w211 e270 cdi-le uut akut .suhtlesin nii Mercedes-Benz tegelevate spetsialistidega, kui silberauto töötajatega , ja ühe tuttavaga kes tegeleb mitu aastat tallinnas generaatorite ja starterite remondiga. jah . talvel aga oli mul autos probleem anduriga , ja kogu talve jooksul vahetasin 2 starterit ka . see võiks ka akule elu lõpuni kiirendama RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - Marksus - 04-11-2016 Tõmban akuga vana teema uuesti käima. Kes vana asja mäletab see... Igatahes, hakkasin muret tundma aku seisukorra pärast. Paar nädalat tagasi näitas et convenience functions disabled, siis hakkasin hoolega jälgima akunäitusid armatuuris. (3x reset nuppu kui kiirus/temp ees on) Seis on praegu selline et armatuur näitab hommikul 11,5V, käima läheb ilusti ja mugavusi välja ei lülita. Sõidan 15km/25 minutit ja sõidu ajal on pinge 13,8...14V, õhtul tagasi sama tiir, samad numbrid. Täna kontrollisin multimeetriga ka, tagumine aku peale sõitu 12,3V, esimene 12,7. Geneka klemmidele ligi ei saanud, seda ei tea. Mulle tunduvad näidud pigem madalad, eriti laadimise oma. Esimene väike aku on 2003 aastast originaal, tagumine on mingi 900A 100Ah ja ca 5 aastat vana. Nüüd ei teagi mida esimesena vahetada. Esimene aku oleks olnud kindel mats, aga 12,7 võrreldes tagumise 12,3 voldiga pani kukalt kratsima. Kas pingeregulaator aku peal võib ka olla minemas? Lasen autol seista nüüd ligi 24h ja mõõdan homme akud uuesti üle, aga ehk on kellelgi mõtteid? RE: w211 270cdi 2003 a. küsimus aku kohta - indrek - 04-11-2016 Aku on tühi põhjusega. Kas ei saa piisavalt laadida, või on mahtuvus vähenenud või on mingi tarbija küljes. Akule saad lasta teha koormustesti. MB klubil on partneriks Renovaar.ee akukeskus. Kohapeal teevad koormustesti ja see selgitab kohe välja, kas ja kui hea su aku on. Kui on hea ja okei, siis peab uurima, kas generaator laeb normaalselt, kui see ka ok, siis ehk mingi tarbija liiga palju energiat tarbib. Diislite puhul võib külmade ajal ainult linnasõitudel tekkidagi probleem, kus akut ei suudeta piisavalt laadida ning vahepeal oleks vaja korralik tsükkel välise laadijaga teha. |