30-08-2014, 06:00 PM
Kui on ka sõidudünaamilised istmed, siis see istmesisene süsteem väsib ära mingi aeg. Seal on korralik puhutav "kummimadrats" koos rohkete el. pneumaatiliste klappidega.
See saab päris suure koormuse kurvides ja aeg teeb oma töö.
Kõige kangem iste laseb reguleerida kõiki istme sektoreid eraldi + sõidudünaamika ("mängib" sõites istmetega gravitatsioonile vastu) + 4 masaažifunktsiooni.
Ülalkirjutatud esiistmel olen korra Silberautos pneumaatika patjade kogumiku vahetanud, hind oli äkki ca 400 EUR koos tööga, ei midagi märkimisväärset.
Aga just sellised nüansid teevad S klassist S klassi
See saab päris suure koormuse kurvides ja aeg teeb oma töö.
Kõige kangem iste laseb reguleerida kõiki istme sektoreid eraldi + sõidudünaamika ("mängib" sõites istmetega gravitatsioonile vastu) + 4 masaažifunktsiooni.
Ülalkirjutatud esiistmel olen korra Silberautos pneumaatika patjade kogumiku vahetanud, hind oli äkki ca 400 EUR koos tööga, ei midagi märkimisväärset.
Aga just sellised nüansid teevad S klassist S klassi
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”