26-08-2014, 12:49 PM
(26-08-2014, 11:04 AM)karuanton Kirjutas: OM617 mootoriga näiteks ei pääse nii lihtsalt, peale kolvide lähevad ka kepsud ja vänt, sest jõudu on liiga palju. Kas OM603 mootoril vänt ja kepsud peavad suurema koormust vastu, selles ma küll kindel pole, eriti kui vänt juba remontmõõdus. Kuna tahtsin oma 603 -e ka turbotada, lugesin sellest foorumistest ikka hulga ja päris palju on mootoreid laiali lastud sellega.
Ei lähe, kuniks võimsust vaid kahekordistatakse. laiali läheb originaalpada kahel juhul.
A. valitud toorik on kehvas seisus;
B. võimsust enam, kui kahekordistatakse (OM617 puhul tahetakse siis saada enam, kui 130 kW).
Eduka turbotamise põhireegel on see, et toorik peab olema võimalikult hea ning kõik muudatused tuleb teha äärmise hoolikusega.
Suvalisele mootorile esimese kättejuhtunud kõrvitsa külgeviskamine ja KSP tunde järgi pealekeeramine peabki lõppema paja õhkulendamisega.