12-07-2014, 11:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2014, 03:11 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hakkab looma.
Talv on lõpuks läbi saanud ja mõningase ettevalmistuse järel on seegi auto oma esimesed sõidud teinud.
Masina tehniline pool vajab veel teatavat tähelepanu peamiselt räbaldunud küünlajuhtmete vahetamise näol, kuid välimus on juba üsna talutavaks muutumas.
E-bay vahendusel tellitud originaal elektriantenn toimib pärast teleskoobi tööleharjutamist laitmatult ja visuaalset poolt ei ole isegi mõtet algselt auto küljes olnud järelturu Quasimodost kummipulgaga võrrelda.
Ja kuigi seda keegi väljast ei näe, siis kapoti värvi kestvusele aitab kaasa uus mürasummutusmatt, mille peamine funktsioon muide ei olegi müra summutamine, vaid mootorikuumuse mõju vähendamine värvikihile. Mati paigaldamine on erakordselt lihtne kui oled vana mati jäänused korraliku keemia ja survepesuriga eemaldanud. Oleks ma seda oma W126 mürasummutust asendades teadnud, jäänuks need mõned nitrolahustile kingitud eluaastad kindlasti alles.
Nende mõne asja korrastamisega oli kevade lähenedes päris nauditav garaažihämaruses koos pojaga kvaliteetaega sisustada.
Veljesaaga muidugi kujunes arvatust pikemaks, sest kuigi W124 velgi on liikvel palju, on need enamasti päris räsitud või vale offseti ehk ET-ga. Olles lõpuks Saksamaalt leidnud sobivad 8-auguga 7J X 15 ET 41 veljed ja need paarikümne euro eest puhastada lasknud, sain aru, et veljed ilma poltideta on täiesti mõttetu vanaraud. Pika peaga polte ei ole miskipärast üldse lihtne leida ning esindusest neid enam tellida ka ei saa. Täiesti lootusetu teema on mõistliku raha eest soetada roostevaba peakapsliga originaalpolte ehk selliseid, mis on all minu sedaan- ja kupeekerega 124 autol.
Kui kellelgi neid ülearu on, olen hea meelega valmis ka täna seda defitsiitset kraami ostma.
Parim alternatiiv roostevaba kattega detailidele on õige peapikkusega tavalised tsingitud peaga poldid, millised käesoleva foorumi abil pärast pikki otsinguid Arturmalcik'ult hankida õnnestus. Mõningase töötlemise järel muutusid need täitsa kenaks ja sobivad mu odava auto alla väga hästi.
Eile said veljed lõpuks monteeritud ning ühtlasi eemaldas sõbralik töökoda teisaldatava kärukonksu, mida ma oma jõunatukesega ise teisaldada ei suutnud. Kuna konks on originaal, siis jääb ta pagasiruumi alles ja auto külge jääb ka originaalstange, mille konksuavad katab täiesti friigi võõrkehana eraldi plastikust originaalkate. Paraku pean selle tellitud katte suhtes veel pisut esindusega konsulteerima, sest kuigi ta püsib ideaalselt küjes ja varjab kõik avad, siis minu meelest ta alumisest servast väga ilusti küll vastu stanget ei liibu - justkui oleks vanema mudeli oma või midagi. Aga mine tea, sest ka teiste markide vastavad katted ei ole mõnikord väga ilusad ja võibolla nii peabki olema.
Mudelikirja veel ei ole paigaldada jõudnud ja nagu postituse alguses öeldud, tegemist veel jagub. Samas üldmuljel pole enam väga vigagi. Kannatab juba sõita küll.
Tauno
Talv on lõpuks läbi saanud ja mõningase ettevalmistuse järel on seegi auto oma esimesed sõidud teinud.
Masina tehniline pool vajab veel teatavat tähelepanu peamiselt räbaldunud küünlajuhtmete vahetamise näol, kuid välimus on juba üsna talutavaks muutumas.
E-bay vahendusel tellitud originaal elektriantenn toimib pärast teleskoobi tööleharjutamist laitmatult ja visuaalset poolt ei ole isegi mõtet algselt auto küljes olnud järelturu Quasimodost kummipulgaga võrrelda.
Ja kuigi seda keegi väljast ei näe, siis kapoti värvi kestvusele aitab kaasa uus mürasummutusmatt, mille peamine funktsioon muide ei olegi müra summutamine, vaid mootorikuumuse mõju vähendamine värvikihile. Mati paigaldamine on erakordselt lihtne kui oled vana mati jäänused korraliku keemia ja survepesuriga eemaldanud. Oleks ma seda oma W126 mürasummutust asendades teadnud, jäänuks need mõned nitrolahustile kingitud eluaastad kindlasti alles.
Nende mõne asja korrastamisega oli kevade lähenedes päris nauditav garaažihämaruses koos pojaga kvaliteetaega sisustada.
Veljesaaga muidugi kujunes arvatust pikemaks, sest kuigi W124 velgi on liikvel palju, on need enamasti päris räsitud või vale offseti ehk ET-ga. Olles lõpuks Saksamaalt leidnud sobivad 8-auguga 7J X 15 ET 41 veljed ja need paarikümne euro eest puhastada lasknud, sain aru, et veljed ilma poltideta on täiesti mõttetu vanaraud. Pika peaga polte ei ole miskipärast üldse lihtne leida ning esindusest neid enam tellida ka ei saa. Täiesti lootusetu teema on mõistliku raha eest soetada roostevaba peakapsliga originaalpolte ehk selliseid, mis on all minu sedaan- ja kupeekerega 124 autol.
Kui kellelgi neid ülearu on, olen hea meelega valmis ka täna seda defitsiitset kraami ostma.
Parim alternatiiv roostevaba kattega detailidele on õige peapikkusega tavalised tsingitud peaga poldid, millised käesoleva foorumi abil pärast pikki otsinguid Arturmalcik'ult hankida õnnestus. Mõningase töötlemise järel muutusid need täitsa kenaks ja sobivad mu odava auto alla väga hästi.
Eile said veljed lõpuks monteeritud ning ühtlasi eemaldas sõbralik töökoda teisaldatava kärukonksu, mida ma oma jõunatukesega ise teisaldada ei suutnud. Kuna konks on originaal, siis jääb ta pagasiruumi alles ja auto külge jääb ka originaalstange, mille konksuavad katab täiesti friigi võõrkehana eraldi plastikust originaalkate. Paraku pean selle tellitud katte suhtes veel pisut esindusega konsulteerima, sest kuigi ta püsib ideaalselt küjes ja varjab kõik avad, siis minu meelest ta alumisest servast väga ilusti küll vastu stanget ei liibu - justkui oleks vanema mudeli oma või midagi. Aga mine tea, sest ka teiste markide vastavad katted ei ole mõnikord väga ilusad ja võibolla nii peabki olema.
Mudelikirja veel ei ole paigaldada jõudnud ja nagu postituse alguses öeldud, tegemist veel jagub. Samas üldmuljel pole enam väga vigagi. Kannatab juba sõita küll.
Tauno