02-07-2014, 05:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2014, 01:15 PM ja muutjaks oli MBW126.)
Siiani murran pead ja ei saa aru, mis tagasillas selle vedruga toimub.
Sõbrad/tuttavad ka vaatamas käinud. Ainuke lause, mis vastuseks olen saanud, on: "Midagi on valesti"![Smoke Smoke](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smoke.gif)
Viimased paar kuud töö ja kooliga/praktikaga nii hõivatud olnud, et auto lihtsalt garaažis nukrutsenud ja unarusse jäänud.
Uusi juhtmooduleid ja muid vidinaid üsna palju, mis on vaja kuskile ära mahutada. 126 kapotialune tundub küll suur ja avar aga justkui ikkagi pole asju kuskile paigutada. W210-l originaalis paiknesid kõik ajud seal, kus tavaliselt aku paikneb ja aku oli tagaistme all. Iseenesest oleks mul kordades lihtsam aku kaablid pagassi vedada kui ajude juhtmeid pikendades need salongi jalgade juurde toppida. Aga samas kumbki mõte mulle eriti ei istu.
Tellisin velgede jaoks õiged flantsid ka ära. Kaua ma ikka Fixuse universaale kasutan.. jube jebla on esiteks velgi alla saada ja veljed jäävad nii ainult poltide peale hoidma, mitte keskava peale. Jube kallid olid küll need flantsid, aga vajalik investeering arvestades mu 18" velgi millel on kõrge offset.
Velgedele pole hetkel mõtet eriti suurt rõhku panna kui muu hetkel nkn ei tööta, aga olen mõelnud, et velg jääb maru kitsaks siiski.. 8" ees ja taga. Koopad peaks keretööde käigus ära rullima ja stretchiga ette ca 8-9" ja taha 10" papu alla panema...
Nii vähe on tegelt jäänud, et esimene sõit autoga teha, aga kuidagi ei leia seda aega, et tegeleda. Töökoht 200km kaugusel garaazist.![Confused Confused](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/confused.gif)
Eks suvega üritan selle juhtmeteema ära lahendada, viimased üksikud asjad veel külge paigutada ja siis, kui raha koos, keretöödesse. Sain keretööde jaoks hinnapakkumise ka ühest kohast. Alates 3k. Olingi umbes sellise summaga arvestanud, nii et mitte midagi uut. Projektika ostes oli minu jaoks eelarve kuni 5k kogu auto, nüüd prooviks sinna 10-12k ikka ära mahtuda. Arvestades mootor+käigukast, keretööd värvimisega, korralik roostetõrje, madaldusvedrud või olen kaalunud ka coile kuid need kallimad, uus väljalasketorustik koos lõpupütiga, uus kütusetorustik, puksid vahetada ja muud vardad ja pudi-padi, salongi uuesti nahatamine, uus esi- ja tagaklaas, korralik helisüsteem, uued tuled, puit-nahkrool. Kuna autot ehitan täiesti enda jaoks ning üritan vaid parimaid tooteid osta, siis ega ma odavalt valmis autot ei saa. Kui auto liikuma saab, võib öelda et 1/3 tehtud.
Õnneks puhkus kohe tulekul ja siis saab õlle seltsis garaažis pead valutama hakata.. can't wait![Unibrow Unibrow](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/unibrow.gif)
Hakkasin hiljuti mõtlema, et kui mul signaali ABS-i andurist ei tule kiiruse kohta, siis kas kast üldse tahabki käiku vahetama hakata? Üsna levinud probleem, et kui ABS-i anduriga mingi jama, siis hakkab kast tõrkuma.
Sõbrad/tuttavad ka vaatamas käinud. Ainuke lause, mis vastuseks olen saanud, on: "Midagi on valesti"
![Smoke Smoke](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smoke.gif)
Viimased paar kuud töö ja kooliga/praktikaga nii hõivatud olnud, et auto lihtsalt garaažis nukrutsenud ja unarusse jäänud.
Uusi juhtmooduleid ja muid vidinaid üsna palju, mis on vaja kuskile ära mahutada. 126 kapotialune tundub küll suur ja avar aga justkui ikkagi pole asju kuskile paigutada. W210-l originaalis paiknesid kõik ajud seal, kus tavaliselt aku paikneb ja aku oli tagaistme all. Iseenesest oleks mul kordades lihtsam aku kaablid pagassi vedada kui ajude juhtmeid pikendades need salongi jalgade juurde toppida. Aga samas kumbki mõte mulle eriti ei istu.
Tellisin velgede jaoks õiged flantsid ka ära. Kaua ma ikka Fixuse universaale kasutan.. jube jebla on esiteks velgi alla saada ja veljed jäävad nii ainult poltide peale hoidma, mitte keskava peale. Jube kallid olid küll need flantsid, aga vajalik investeering arvestades mu 18" velgi millel on kõrge offset.
Velgedele pole hetkel mõtet eriti suurt rõhku panna kui muu hetkel nkn ei tööta, aga olen mõelnud, et velg jääb maru kitsaks siiski.. 8" ees ja taga. Koopad peaks keretööde käigus ära rullima ja stretchiga ette ca 8-9" ja taha 10" papu alla panema...
Nii vähe on tegelt jäänud, et esimene sõit autoga teha, aga kuidagi ei leia seda aega, et tegeleda. Töökoht 200km kaugusel garaazist.
![Confused Confused](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/confused.gif)
Eks suvega üritan selle juhtmeteema ära lahendada, viimased üksikud asjad veel külge paigutada ja siis, kui raha koos, keretöödesse. Sain keretööde jaoks hinnapakkumise ka ühest kohast. Alates 3k. Olingi umbes sellise summaga arvestanud, nii et mitte midagi uut. Projektika ostes oli minu jaoks eelarve kuni 5k kogu auto, nüüd prooviks sinna 10-12k ikka ära mahtuda. Arvestades mootor+käigukast, keretööd värvimisega, korralik roostetõrje, madaldusvedrud või olen kaalunud ka coile kuid need kallimad, uus väljalasketorustik koos lõpupütiga, uus kütusetorustik, puksid vahetada ja muud vardad ja pudi-padi, salongi uuesti nahatamine, uus esi- ja tagaklaas, korralik helisüsteem, uued tuled, puit-nahkrool. Kuna autot ehitan täiesti enda jaoks ning üritan vaid parimaid tooteid osta, siis ega ma odavalt valmis autot ei saa. Kui auto liikuma saab, võib öelda et 1/3 tehtud.
Õnneks puhkus kohe tulekul ja siis saab õlle seltsis garaažis pead valutama hakata.. can't wait
![Unibrow Unibrow](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/unibrow.gif)
Hakkasin hiljuti mõtlema, et kui mul signaali ABS-i andurist ei tule kiiruse kohta, siis kas kast üldse tahabki käiku vahetama hakata? Üsna levinud probleem, et kui ABS-i anduriga mingi jama, siis hakkab kast tõrkuma.