09-06-2014, 01:00 AM
Kuna roolivõimupump oli w210-l universaali pealt ja oli self-leveling süsteemiga, siis sai peale pandud om603 pump mis oli eelmiselt mootorilt kohe võtta. Istus täpselt peale.
Sai ka kardaani tugilaagri kronsa taastatud, tagumine kardaan alla pandud, tugilaager vahetatud.
Kasutusse läks 280se radiaator mis sai paar cm ringi tõstetud ja uued radika kinnitusaugud tehtud, et ventilaatori tiivik lõdvikut lõhki ei rebiks. 280se radiaator on tiba halva süsteemiga - puudub originaalis paisupaak ja vedelik voolab korgist otse maha mööda radika külge. Mul enda autol originaalis lisaks paigupaagile veel lisapaisupaak tiiva all Eks selle peab kolmikühendusega ära lahendama.
Taha said uued supportid ja ees siis said kolvid vahetatud. Taga uued kettad+klotsid, ees ainult klotsid. Uued pidurivoolikud.
Silberist sai tellitud uus rihmapingutus vedru, vana oli väsinud.
Kasti jaoks sai ostetud febi bilsteini kvaliteetset õli, samuti ka roolivõimu jaoks.
Veetud said käigukasti õlitustorud, jahutuslõdvikud
Osaliselt välja vahetatud piduritorustik ja pidurid õhutatud.
Järgmisena:
Käigukasti tugitala modifitseerida, et käigukasti padi sirgelt talale istuks ja oleks võimalik ka poltidega kinnitada
Käigukasti hoovastikku lühemaks lõigata ja kokku keevitada
Esimene kardaan alla saada
Juhtmestik vedada, eriti muret tekitab selle pedaaliasendi anduri paigutamine
Salongisoojendus torud
Üks kütuse toru läbi mädanenud
Keegi mulle eelmises postituses mainitud vedrude kohta ei oska midagi tarka mainida? Ise kahtlustan, et taga on kasutatud liiga pikkasi vedrusid, kuna tagaosa on ka maru kõrgel ja ratas positiivse camber´iga. Samas ei tahaks vedrusi hetkel vahetama hakata.. ideaalis läheks alla madaldusvedrud koos amortidega aga ei tahaks praegusel momendil sellele raha kulutada. Pigem investeerin keresse ja ka mootorisse.
Sai ka kardaani tugilaagri kronsa taastatud, tagumine kardaan alla pandud, tugilaager vahetatud.
Kasutusse läks 280se radiaator mis sai paar cm ringi tõstetud ja uued radika kinnitusaugud tehtud, et ventilaatori tiivik lõdvikut lõhki ei rebiks. 280se radiaator on tiba halva süsteemiga - puudub originaalis paisupaak ja vedelik voolab korgist otse maha mööda radika külge. Mul enda autol originaalis lisaks paigupaagile veel lisapaisupaak tiiva all Eks selle peab kolmikühendusega ära lahendama.
Taha said uued supportid ja ees siis said kolvid vahetatud. Taga uued kettad+klotsid, ees ainult klotsid. Uued pidurivoolikud.
Silberist sai tellitud uus rihmapingutus vedru, vana oli väsinud.
Kasti jaoks sai ostetud febi bilsteini kvaliteetset õli, samuti ka roolivõimu jaoks.
Veetud said käigukasti õlitustorud, jahutuslõdvikud
Osaliselt välja vahetatud piduritorustik ja pidurid õhutatud.
Järgmisena:
Käigukasti tugitala modifitseerida, et käigukasti padi sirgelt talale istuks ja oleks võimalik ka poltidega kinnitada
Käigukasti hoovastikku lühemaks lõigata ja kokku keevitada
Esimene kardaan alla saada
Juhtmestik vedada, eriti muret tekitab selle pedaaliasendi anduri paigutamine
Salongisoojendus torud
Üks kütuse toru läbi mädanenud
Keegi mulle eelmises postituses mainitud vedrude kohta ei oska midagi tarka mainida? Ise kahtlustan, et taga on kasutatud liiga pikkasi vedrusid, kuna tagaosa on ka maru kõrgel ja ratas positiivse camber´iga. Samas ei tahaks vedrusi hetkel vahetama hakata.. ideaalis läheks alla madaldusvedrud koos amortidega aga ei tahaks praegusel momendil sellele raha kulutada. Pigem investeerin keresse ja ka mootorisse.