01-06-2014, 01:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2014, 01:35 AM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Vahepeal sai uus differ alla, lisaks sai tagasillale täielik rebuild tehtud ja natuke sõita kah.
Hetkel aparaat uuesti laiali, ketipinguti minestas ära, kett täiesti lõdva ja lisaks veel turbol labad käinud korpuses. Võib olla, et reedel oli mega õlileke ja avastasin, et õlifilter oli mingi ime läbi ennast lahti kerinud. Õnneks/kahjuks avastasin selle suht kiiresti ja õli oli miinimumis varda järgi. Ei tea kas kõik tuli nüüd juhusena või oli selles lekkes oma süü. Külmalt töötas täiesti okeilt ja kui õli kuumaks ajas siis tuli tiks sisse. Alguses kahtlustasin hüdrotõukureid kuna mootori töös mingeid häreid ei olnud ja õli jahtudes jäi vait.
Boonusena on uus differ ka laiali, enam ei hakka MB omadega jukerdama ja teeb bemmi type210 peale ümber, lisaks saab normaalse LSD luku.
Hetkel aparaat uuesti laiali, ketipinguti minestas ära, kett täiesti lõdva ja lisaks veel turbol labad käinud korpuses. Võib olla, et reedel oli mega õlileke ja avastasin, et õlifilter oli mingi ime läbi ennast lahti kerinud. Õnneks/kahjuks avastasin selle suht kiiresti ja õli oli miinimumis varda järgi. Ei tea kas kõik tuli nüüd juhusena või oli selles lekkes oma süü. Külmalt töötas täiesti okeilt ja kui õli kuumaks ajas siis tuli tiks sisse. Alguses kahtlustasin hüdrotõukureid kuna mootori töös mingeid häreid ei olnud ja õli jahtudes jäi vait.
Boonusena on uus differ ka laiali, enam ei hakka MB omadega jukerdama ja teeb bemmi type210 peale ümber, lisaks saab normaalse LSD luku.
Turbo