26-05-2014, 06:33 PM
Pole küll elektrik ja seda pole ka õppinud aga nutilaadijatel on üldiselt juhtme ristlõige üsna väike. Kui palju sealt läbi käib ei tea.
Samas tava elektril (eesti energia) on ikka nii, et mida väiksem juhtme ristlõige ja pikem juhe seda väiksem on teisest otsast väljuv pinge.
Sama toimub loogiliselt ka keremassiga, mida rohkem pinda seda rohkem pinge jaotust.
Ega enamus (on ka erandeid) ju oma akulaadijat enne akuga ühendamist multimeetriga ei kontrolli vaid usaldame neid näidikuid mis neile külge on monteeritud. Nutilaadijatel aga on vaid tulukesed. Kas laadijate omanikud ikka teavad mis sealt välja tuleb?
Kõik kes on oma laadijat kontrollinud enne seda postitust tõstavad käe üles.
Mina ei ole. Aga otse akule pole ka kunagi ühendanud, samas pole mul ka elektroonika läbi kärsanud ega akud ära surnud (v.a. vanadussurm).
Nagu öeldakse: parem karta kui kahetseda.
Ega selle musta juhtme ühendamine kerega ei võta rohkem aega kui akuklemmile.
Samas tava elektril (eesti energia) on ikka nii, et mida väiksem juhtme ristlõige ja pikem juhe seda väiksem on teisest otsast väljuv pinge.
Sama toimub loogiliselt ka keremassiga, mida rohkem pinda seda rohkem pinge jaotust.
Ega enamus (on ka erandeid) ju oma akulaadijat enne akuga ühendamist multimeetriga ei kontrolli vaid usaldame neid näidikuid mis neile külge on monteeritud. Nutilaadijatel aga on vaid tulukesed. Kas laadijate omanikud ikka teavad mis sealt välja tuleb?
Kõik kes on oma laadijat kontrollinud enne seda postitust tõstavad käe üles.
Mina ei ole. Aga otse akule pole ka kunagi ühendanud, samas pole mul ka elektroonika läbi kärsanud ega akud ära surnud (v.a. vanadussurm).
Nagu öeldakse: parem karta kui kahetseda.
Ega selle musta juhtme ühendamine kerega ei võta rohkem aega kui akuklemmile.
Kurjajuur