26-05-2014, 12:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2014, 12:46 AM ja muutjaks oli Oldschool.)
Mõningad klõpsud kutsika tegemisest. Toodud 5. käiguline w201 kast. Vahetatud sai muidugi ka õli. Kontrollitud ka hoobade juures olevad tihendid. Külge sai ka pm mitte midagi sõitnud lemförderi padjad (teise kasti küljest).
![[Pilt: 10383834_664850263587760_1278260641963971236_o.jpg]](http://s28.postimg.org/6vku7k4ql/10383834_664850263587760_1278260641963971236_o.jpg)
![[Pilt: 10259037_664850283587758_1885113169570330777_o.jpg]](http://s28.postimg.org/u3a2ja77h/10259037_664850283587758_1885113169570330777_o.jpg)
![[Pilt: 10365535_664850356921084_8571360906231039165_o.jpg]](http://s28.postimg.org/mr9oauvb1/10365535_664850356921084_8571360906231039165_o.jpg)
Kuna lolli peaga suutsin võtmed autosse lukustada, siis tuli ka tagumine aken sisse lüüa. Sai selleks kasutatud teibi meetodit. Peaks mainima, et igal juhul väga soovitan antud versiooni. Kilde oli väga vähe.
![[Pilt: 10382135_664850633587723_2669176406525264915_o.jpg]](http://s28.postimg.org/kk5fmxq0t/10382135_664850633587723_2669176406525264915_o.jpg)
![[Pilt: 10014461_664850563587730_5702868307543558565_o.jpg]](http://s28.postimg.org/l0llc97gd/10014461_664850563587730_5702868307543558565_o.jpg)
![[Pilt: 10384615_664850596921060_425878465846327525_n.jpg]](http://s28.postimg.org/t3otkoyd9/10384615_664850596921060_425878465846327525_n.jpg)
![[Pilt: 10313998_664850676921052_81128149856964742_n.jpg]](http://s28.postimg.org/5lhyve4n1/10313998_664850676921052_81128149856964742_n.jpg)
Sai kõrvalistuja lukk ka teine. Selleks, et häda korral saab uksed lahti teha. Üle sai vaadatud ka juhiuks. Seal oleks vaja uut lukkusüsteemi. Suurt rolli mängiv plastikust osa on katki.
![[Pilt: 10313998_664850766921043_4570338687989863868_n.jpg]](http://s28.postimg.org/hwaxfgqnx/10313998_664850766921043_4570338687989863868_n.jpg)
![[Pilt: 10353366_664850816921038_1305569806684222945_o.jpg]](http://s28.postimg.org/j4yt13im5/10353366_664850816921038_1305569806684222945_o.jpg)
![[Pilt: 1377423_664850850254368_5926891824914551325_n.jpg]](http://s28.postimg.org/y3h7vixod/1377423_664850850254368_5926891824914551325_n.jpg)
Kuna siiski m103 3.0 mootor ei ole olnud tehasest kutsikal, siis selle vahetuse puhul ilmnevad puudused. Nimelt kui kasutada w124 kasti, siis kardaan jääb liiga lühikeseks, millest tulenevalt võib ta laiali lennata. Ma siiski otsustasin kasutada w201 5 käigulist kasti, mis on mõeldud ühemassiga hooratta jaoks. Kuid selle sobitamiseks tuleb tuua survelaagrit ca 12 mm väljapoole. Ja minu lahendus selleks on selline.
![[Pilt: 10258802_664850540254399_837141757819007913_o.jpg]](http://s28.postimg.org/vbxy4wz5p/10258802_664850540254399_837141757819007913_o.jpg)
![[Pilt: 10383834_664850263587760_1278260641963971236_o.jpg]](http://s28.postimg.org/6vku7k4ql/10383834_664850263587760_1278260641963971236_o.jpg)
![[Pilt: 10259037_664850283587758_1885113169570330777_o.jpg]](http://s28.postimg.org/u3a2ja77h/10259037_664850283587758_1885113169570330777_o.jpg)
![[Pilt: 10348728_664850313587755_69463549165071001_o.jpg]](http://s28.postimg.org/w0bukz471/10348728_664850313587755_69463549165071001_o.jpg)
![[Pilt: 10365535_664850356921084_8571360906231039165_o.jpg]](http://s28.postimg.org/mr9oauvb1/10365535_664850356921084_8571360906231039165_o.jpg)
Kuna lolli peaga suutsin võtmed autosse lukustada, siis tuli ka tagumine aken sisse lüüa. Sai selleks kasutatud teibi meetodit. Peaks mainima, et igal juhul väga soovitan antud versiooni. Kilde oli väga vähe.
![[Pilt: 10382135_664850633587723_2669176406525264915_o.jpg]](http://s28.postimg.org/kk5fmxq0t/10382135_664850633587723_2669176406525264915_o.jpg)
![[Pilt: 10014461_664850563587730_5702868307543558565_o.jpg]](http://s28.postimg.org/l0llc97gd/10014461_664850563587730_5702868307543558565_o.jpg)
![[Pilt: 10384615_664850596921060_425878465846327525_n.jpg]](http://s28.postimg.org/t3otkoyd9/10384615_664850596921060_425878465846327525_n.jpg)
![[Pilt: 10313998_664850676921052_81128149856964742_n.jpg]](http://s28.postimg.org/5lhyve4n1/10313998_664850676921052_81128149856964742_n.jpg)
Sai kõrvalistuja lukk ka teine. Selleks, et häda korral saab uksed lahti teha. Üle sai vaadatud ka juhiuks. Seal oleks vaja uut lukkusüsteemi. Suurt rolli mängiv plastikust osa on katki.
![[Pilt: 10313998_664850766921043_4570338687989863868_n.jpg]](http://s28.postimg.org/hwaxfgqnx/10313998_664850766921043_4570338687989863868_n.jpg)
![[Pilt: 10353366_664850816921038_1305569806684222945_o.jpg]](http://s28.postimg.org/j4yt13im5/10353366_664850816921038_1305569806684222945_o.jpg)
![[Pilt: 1377423_664850850254368_5926891824914551325_n.jpg]](http://s28.postimg.org/y3h7vixod/1377423_664850850254368_5926891824914551325_n.jpg)
Kuna siiski m103 3.0 mootor ei ole olnud tehasest kutsikal, siis selle vahetuse puhul ilmnevad puudused. Nimelt kui kasutada w124 kasti, siis kardaan jääb liiga lühikeseks, millest tulenevalt võib ta laiali lennata. Ma siiski otsustasin kasutada w201 5 käigulist kasti, mis on mõeldud ühemassiga hooratta jaoks. Kuid selle sobitamiseks tuleb tuua survelaagrit ca 12 mm väljapoole. Ja minu lahendus selleks on selline.
![[Pilt: 10258802_664850540254399_837141757819007913_o.jpg]](http://s28.postimg.org/vbxy4wz5p/10258802_664850540254399_837141757819007913_o.jpg)
![[Pilt: 10272579_664850506921069_8509980019113673469_o.jpg]](http://s28.postimg.org/9glcxynst/10272579_664850506921069_8509980019113673469_o.jpg)