20-05-2014, 11:52 AM
Nüüd ajasid teema segaseks. Vooluringi katkestamisest ma ei kirjutanud midagi. Kirjutasin, et laadida võib akut nii kapoti all olevate klemmide kaudu kui ka otse. Miinusel pole mingit lisaseadet vahel.
Laetud aku pinge on umbkaudu 13,2 - 13,3 volti. Seega peab laadija laadimispinge olema minimaalselt 13,8 volti, muidu ei saa ka laadijaga akut korralikult laetud. Aga see teema nüüd natuke põhijutust eemaldunud. Ning laadijate jutuga pole mõtet ka üle pingutada, sest kui laadija on vastav, aga annab laadimispinge liialt kõrge ja rikub sellega aku või ka autos mõne elektroonilise vidina, siis vastutab selle eest akulaadija tootja.
Laetud aku pinge on umbkaudu 13,2 - 13,3 volti. Seega peab laadija laadimispinge olema minimaalselt 13,8 volti, muidu ei saa ka laadijaga akut korralikult laetud. Aga see teema nüüd natuke põhijutust eemaldunud. Ning laadijate jutuga pole mõtet ka üle pingutada, sest kui laadija on vastav, aga annab laadimispinge liialt kõrge ja rikub sellega aku või ka autos mõne elektroonilise vidina, siis vastutab selle eest akulaadija tootja.