19-05-2014, 08:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2014, 08:10 PM ja muutjaks oli Innu.)
Probleem siis selline, et auto jõnksutab vahel sõidu ajal ja tühikäigul ka vahel tahhokas hüppab imelikult! Kust hakata viga otsima või äkki kellelgi sama asi olnd? Kas vahetada küünlad, juhtmed või võib asi milleski muus hoopis olla? Remonditi ka käigukast, kuid kuna seistes tühikäigul ka tahhokas käitub imelikult, siis kastis viga olla ei saaks vist? Ega lihtne vist selle vea leidmine olla ei saa, aga häirib jubedalt ja on hirm, et äkki jääb mingi hetk üldse seisma Ette tuleb seda jama päevas mõned korrad, ehk siis pidevalt ei jama, aga vahel teeb samas mitu korda järjest!
Teine probleem on parkimisanduritega, need ei toimi enam, mis W140-l põhiline viga võib olla, kui nendega probleem on? Kas piisab sellest, kui üks aundur läbi ja sellega seoses ei tööta enam ka teised?
Tänud ette!
Teine probleem on parkimisanduritega, need ei toimi enam, mis W140-l põhiline viga võib olla, kui nendega probleem on? Kas piisab sellest, kui üks aundur läbi ja sellega seoses ei tööta enam ka teised?
Tänud ette!
(19-09-2013, 05:41 PM)wdb 140 Kirjutas:Ok, vaatan, äkki võtan sinuga ühendust mingi aeg!(15-09-2013, 08:20 AM)Innu Kirjutas: Tere üle pika aja, teema igati soiku jäänud kahjuks! Asjast nii palju, et auto käis käigukasti remondis Võrus ja nüüd peaks kõik jälle ok olema! Pole ise sõita saandki, pole Eestisse jõudnud, naabrimees tõi remondist ära ja kõik pidi jälle toimima! Veast esialgu aind seda et, vasepuru olla olnud õli sees ja avarii režiimis edasi sõites oleks üsna pea remondimehe arvates üldse otsa andnud, esialgu tundub, et hea, et nii läits! Loomulikult vahetati õli ja filter ära ja loodetavasti toimib nüüd pikemat aega ilma probleemiteta!
Probleemiks veel õhu puhumine esiklaasile, tegin igaks juhuks sellest eraldi teema kah ja hakkan vaikselt ise samuti otsima, kes-kus võiks selle asja lahendada, talvel sõita ikka suht võimatu, kuigi ta talvel sõitmiseks mul eriti mõeldud polegi Ja kõik peab ju ikkagi töötama lõppude-lõppuks sellisel autol!
AMG monoblock-ke ka otsin vaikselt, kui kellelgi on üle või teab kedagi, kes teab kedagi... siis võib märku anda! 17' või 18' - mõlemad tollid sobivad.
Millalgi tahaks klubiliikmeks ka saada, eks näis, kas võetakse-tahetakse, ja eks sellekski nati aega tarvis!
Ok, kõik praegu ja edu ja võimalikult valutut hakkamasaamist meid ühendava haigusega!
(15-09-2013, 08:20 AM)Innu Kirjutas: Tere üle pika aja, teema igati soiku jäänud kahjuks! Asjast nii palju, et auto käis käigukasti remondis Võrus ja nüüd peaks kõik jälle ok olema! Pole ise sõita saandki, pole Eestisse jõudnud, naabrimees tõi remondist ära ja kõik pidi jälle toimima! Veast esialgu aind seda et, vasepuru olla olnud õli sees ja avarii režiimis edasi sõites oleks üsna pea remondimehe arvates üldse otsa andnud, esialgu tundub, et hea, et nii läits! Loomulikult vahetati õli ja filter ära ja loodetavasti toimib nüüd pikemat aega ilma probleemiteta!
Probleemiks veel õhu puhumine esiklaasile, tegin igaks juhuks sellest eraldi teema kah ja hakkan vaikselt ise samuti otsima, kes-kus võiks selle asja lahendada, talvel sõita ikka suht võimatu, kuigi ta talvel sõitmiseks mul eriti mõeldud polegi Ja kõik peab ju ikkagi töötama lõppude-lõppuks sellisel autol!
AMG monoblock-ke ka otsin vaikselt, kui kellelgi on üle või teab kedagi, kes teab kedagi... siis võib märku anda! 17' või 18' - mõlemad tollid sobivad.
Millalgi tahaks klubiliikmeks ka saada, eks näis, kas võetakse-tahetakse, ja eks sellekski nati aega tarvis!
Ok, kõik praegu ja edu ja võimalikult valutut hakkamasaamist meid ühendava haigusega!
viga peaks otsima kesk konsoolist ....üldjuhul tuleb se kõik lahti lammutada ....arvatavasti on mingi klap mis ei juhi õhku esi klaasile ....neid klappe juhib el mootor ja mootorit kliima plokk. oman ise w140 s 500 ...oli endal ka kliimaga probleeme , aga mul oli se mure et puhkus õhku üleüldse miinumum resiimis vahetasin ventilaatori reostaadi ära ja läks korda. kui on veel elektri brobleeme võid teada anda ise auto elektri peal silberis tööl.