18-05-2014, 07:55 PM
Eile sai natuke autot seestpoolt uuritud, nimelt kesklukk tegi vahepeal kahtlaseid liigutusi, nagu tahaks suvalisel hetkel uksi lukustada. Siis saigi hakatud keskluku aju otsima ja ohh õudust mis sealt välja tuli Esimesena jäi silma mingi väga väga aftermarket siga plokk, see selleks, aga kuidas juhtmed olid ühendatud, see oli omaette komöödia... Mingid juhtmed olid lühikesed, siis selle asemel, et phe korraliku juhtmega pikendada oli pikendatud mõnda liini lausa kolme erineva juhtmega. Sealjuures muidugi suvalt juhtmed kokku keeratud ja isoleeriga kuidagi kinni. Ei olnud ka harv nähtus, kui oli vask ja teras juhtmed omavahel kokku kruvitud jne.. Igatahes sai kõik puhtaks roogitud ja uuesti korralikult kokku pandud, nüüd kesklukk toimib nii nagu peab.
Rookimise käigus leidsin üles ka istmesoendus relee, mis millegi pärast ei lülita + poolt releedele...(nuppudest juhitakse massiga), midagi, relee küljest ja elektrikule. Sama saatust jagas ka sillalukkudu nuppude plokk, kuna tagasilla lukk ei jäänud sisse, oli sees ainult siis kui nuppu all hoidsid, nii kui lahti lasin, nii lükkas ka luku tagant ära. Kuna aga nii sillalukku süsteem ja ka istmesoenduste relee oli intregal juhtimisega, siis kodus ma neid kuidagi kontrollida ei saanud.
Kogu selle operatsiooni käigus eraldus autost ca 12-15 m erinevaid juhtmeid, sealjuures mingi radaripüüdja ja ka nokia auto telefon koos kogu krempliga.
Oskab keegi targem öelda, kas w463 katuseluugi tross on ka näiteks mõne muu mudeliga ka vahetatav? Näiteks 124 universaal kerega vms? Tahaks ka katuseluuki korda teha, mis ta seal niisama kasutult seisab muidu
Rookimise käigus leidsin üles ka istmesoendus relee, mis millegi pärast ei lülita + poolt releedele...(nuppudest juhitakse massiga), midagi, relee küljest ja elektrikule. Sama saatust jagas ka sillalukkudu nuppude plokk, kuna tagasilla lukk ei jäänud sisse, oli sees ainult siis kui nuppu all hoidsid, nii kui lahti lasin, nii lükkas ka luku tagant ära. Kuna aga nii sillalukku süsteem ja ka istmesoenduste relee oli intregal juhtimisega, siis kodus ma neid kuidagi kontrollida ei saanud.
Kogu selle operatsiooni käigus eraldus autost ca 12-15 m erinevaid juhtmeid, sealjuures mingi radaripüüdja ja ka nokia auto telefon koos kogu krempliga.
Oskab keegi targem öelda, kas w463 katuseluugi tross on ka näiteks mõne muu mudeliga ka vahetatav? Näiteks 124 universaal kerega vms? Tahaks ka katuseluuki korda teha, mis ta seal niisama kasutult seisab muidu