13-05-2014, 10:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2014, 12:39 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
Auto on olnud siis pidevalt igapäevakasutuses, emotsioon järgmine- oleks pidanud ikka Saksast 500E ostma nagu alguses plaanisin(asjatult kartsin neid 4- se kastiga kaasnevaid körgeid pöördeid ja suurt kytusekulu- söidumugavus oleks köik tasa teinud). Nyyd on kohustus söita selle modernse "uu- tegemise" kutsikaga niikaua kuni ta on ennast tasa teeninud. Ainuke positiivne asi on see, et see on minul esimene automaatkastiga auto, mis juhi soovil ka paigaltstardist "rehvi suitsetab" ja seda ilma piduripedaali abita.
Paar korda olen ka 124kupee kurjaks ajanud- see on ikka auto teisest klassist(isegi laps ytleb, et issi lähme ikka selle höbedasega)...
Klassivahed on ikka rämedad: C on ikka kutsikas(vahet pole kas on AMG vöi mitte) ja E on ikka E ning S on S. Kui järgmise auto ostan, siis see on kindlasti S- klassi kupee, alla selle ei lepi.
Paar päeva tagasi löpetas töö kojamees- päris kinni ma tal kiiluda ei lasknud(mootorit pöhja ei körvetanud), aga maha kruttida ja rasvatada ka ise ei viitsi.
Ootab kuni soojaks läheb ja teen selle koos öllega ära vöi siis Lesven teeb korda...
Paar korda olen ka 124kupee kurjaks ajanud- see on ikka auto teisest klassist(isegi laps ytleb, et issi lähme ikka selle höbedasega)...
Klassivahed on ikka rämedad: C on ikka kutsikas(vahet pole kas on AMG vöi mitte) ja E on ikka E ning S on S. Kui järgmise auto ostan, siis see on kindlasti S- klassi kupee, alla selle ei lepi.
Paar päeva tagasi löpetas töö kojamees- päris kinni ma tal kiiluda ei lasknud(mootorit pöhja ei körvetanud), aga maha kruttida ja rasvatada ka ise ei viitsi.
Ootab kuni soojaks läheb ja teen selle koos öllega ära vöi siis Lesven teeb korda...