31-03-2014, 12:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2014, 12:57 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
No nii, nyyd olen 3 päeva autot ka kasutanud.
Esmamuljed on järnevad:
kere on alt super, ei mingit roostet
uksed käivad imehästi- paremini kui yhelgi mu autol siiani.
rattalaager on eest läbi ja arvatavasti ka sarniir- kui raha saab, siis tuleb korda teha, loodame et peab sinnamaani vastu...
esiots on ikka lasku saanud kindlalt
ja mootor on ikka 3,6 120- 160km/h tuleb ikka väga löbusalt
yllataval kombel suht stabiilne 190-ga(rohkem ei julgenud vajutada), mäletan et kutsikaga 190 oli juba selline kiirus/löppkiirus, et lisaks kahele käele oli ka soov veel hammastega roolist kinni hakata...
kytusekulu seieri järgi just selline nagu soovisin, ehk siis igati möistlik(see oli ka yks pohjus miks just rida-kuus sai valitud, mitte V8).
Yhesönaga- köige hullem masendus on yleläinud- ehk saab autost veel asjagi...
Esmamuljed on järnevad:
kere on alt super, ei mingit roostet
uksed käivad imehästi- paremini kui yhelgi mu autol siiani.
rattalaager on eest läbi ja arvatavasti ka sarniir- kui raha saab, siis tuleb korda teha, loodame et peab sinnamaani vastu...
esiots on ikka lasku saanud kindlalt
ja mootor on ikka 3,6 120- 160km/h tuleb ikka väga löbusalt
yllataval kombel suht stabiilne 190-ga(rohkem ei julgenud vajutada), mäletan et kutsikaga 190 oli juba selline kiirus/löppkiirus, et lisaks kahele käele oli ka soov veel hammastega roolist kinni hakata...
kytusekulu seieri järgi just selline nagu soovisin, ehk siis igati möistlik(see oli ka yks pohjus miks just rida-kuus sai valitud, mitte V8).
Yhesönaga- köige hullem masendus on yleläinud- ehk saab autost veel asjagi...