19-03-2014, 10:47 AM
(19-03-2014, 08:14 AM)thalenfrei Kirjutas:(19-03-2014, 12:29 AM)mj6u Kirjutas: Tundub, et meil ühine probleem, sest sinu veakirjeldus klapib pea üksikasjalikult minuomaga, ainus erinevus, et maanteekiirustel lukustub turbiin ilusti ära. Tugevamal gaasivajutusel töötab mul samuti kõik ilusti ja mootori soenedes probleem jääb aina väiksemaks kuni lõpuks kaob. Kui päev otsa sooja mootoriga sõita ununeb lausa ära, et kast mingeid lollusi vahepeal teeb. Mina olen sõitnun selle autoga pea 10 000 ja samuti muutusteta, ei hullemaks ega paremaks. Samuti pole vahet kas on W või S-i peal, ainult niipalju, et W peal stardib 2 käiguga ja libistab rohkem läbi.
Mismoodi enne õlivahetust käitus ja kas mingeid muudatusi tekkis ka? Palju maad sul maanteekiiruseni jõudmiseks läheb? Mul on umbes kilomeeter 50 piirangut, siis hakkab maantee, maanteel umbes kilomeeter on märgata pöörde kõikumist kui õues miinuskraadid siis edasi kõik korras. Mis aasta autoga tegu?
Külma autoga jõuan maanteele harva, neid juhuseid on olnud ja maanteeni mingi 1-2km. Peale õlivahetust läks kasti käitumine paremaks, aga oluline fakt on see, et kastist oli umbes 1.5 liitrit õli puudu. Üks huvitav anomaallia on veel, et kui sõita umbes 200m täiesti külma autoga ja jääda siis fooritaha seisma umbes minutiks siis on garanteeritud jõnksutamine kägiuvahetusel esimeselt teisele. Auto on siis S211 E320CDI 150kw ja 2003 aasta 10 kuu.