06-03-2014, 08:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2017, 02:10 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Mark: Mercedes-Benz
Väljalaskeaasta: 1993
Läbisõit: 600 000 (paistab olevat õige)
Mootor: 2.0D 55kW
Muud tehn. andmed: Manuaal, taguvedu.
Värvus: 475 Nutria Metallic
Lisavarustus: Katuseluuk, 4x vändaga aknad, tagaklaasi soojendus, kärukonks ja välistemperatuuri näidik.
Muud: Hele riidesisu
Plaanid: Masin võimalikult korras hoida, puitrool.
Sain selle masina siis 2013 aasta detsembri algul ühe vahetuse läbi. Kuna põhi oli terve ja teepeal püsis hästi siis sai ringi vahetatud ja koju sõidetud - muidugi siis olid emotsioonid laes. Hiljem sai auto tõstuki peale aetud ning kõik sillad ja asjad läbi loksutatud - lõtke ei olnud. Kõige kurvem asi on autol sisu, juhiistme nurk on küll terve ja kulumata, kuid sisu on ära määrdunud ning vajab keemilist puhastust (sellepärast pole hetkel ka sisust pilte). Plaanid on siis kindlasti panna puitrool, kuna MB originaal rool pole kunagi meeldinud, selline suur tõllaratas. Samuti sai hiljuti kärgveljed ära tellitud.
Hetkel on auto remondis, mootorit vahetatakse, taguistmete jalgealused tehakse korda (nurgad ära mädanenud, nagu alati - seda kohta vahetamisel ei vaatanud, sest ülejäänud põhi oli viisakas), katuseluugi äravoolud tehakse puhtaks, sest kõrvalistuja jalgealune on/oli märg siis tugevdatakse amordikannud ka ära - rohkem esialgseid asju seal teha vaja ei ole.
Mootori lasin ära vahetada, sest tegemist oli pumbarikkega - tahaksin ise selle härraga kohtuda, kes sellise pumba suutis ära pekki keerata. Samuti auto panid käima siis käis nagu bensukas, minuti pärast lagises nagu ma ei tea misasi. Tänu sellele laginale sai see auto endale ka hüüdnime "Kivipurustaja." Samuti sai sellel mootoril ära vahetatud hüdrotõukurid, pihustid käisid stendis ja nipet näpet asju veel, kuid olukord ei muutunud paremaks - jube halvasti käivitus ka, olgu ta soe või külm s.t, et käivitamisel pidi õrnalt gaasi andma.
Ühesõnaga tavaline igapäevaauto, iluvigu on, roostet on - ei midagi erilist.
Samuti võite pakkuda mulle puitrooli.
Mõned pildid:
Ja veljed, mis autole suveks alla lähevad:
Väljalaskeaasta: 1993
Läbisõit: 600 000 (paistab olevat õige)
Mootor: 2.0D 55kW
Muud tehn. andmed: Manuaal, taguvedu.
Värvus: 475 Nutria Metallic
Lisavarustus: Katuseluuk, 4x vändaga aknad, tagaklaasi soojendus, kärukonks ja välistemperatuuri näidik.
Muud: Hele riidesisu
Plaanid: Masin võimalikult korras hoida, puitrool.
Sain selle masina siis 2013 aasta detsembri algul ühe vahetuse läbi. Kuna põhi oli terve ja teepeal püsis hästi siis sai ringi vahetatud ja koju sõidetud - muidugi siis olid emotsioonid laes. Hiljem sai auto tõstuki peale aetud ning kõik sillad ja asjad läbi loksutatud - lõtke ei olnud. Kõige kurvem asi on autol sisu, juhiistme nurk on küll terve ja kulumata, kuid sisu on ära määrdunud ning vajab keemilist puhastust (sellepärast pole hetkel ka sisust pilte). Plaanid on siis kindlasti panna puitrool, kuna MB originaal rool pole kunagi meeldinud, selline suur tõllaratas. Samuti sai hiljuti kärgveljed ära tellitud.
Hetkel on auto remondis, mootorit vahetatakse, taguistmete jalgealused tehakse korda (nurgad ära mädanenud, nagu alati - seda kohta vahetamisel ei vaatanud, sest ülejäänud põhi oli viisakas), katuseluugi äravoolud tehakse puhtaks, sest kõrvalistuja jalgealune on/oli märg siis tugevdatakse amordikannud ka ära - rohkem esialgseid asju seal teha vaja ei ole.
Mootori lasin ära vahetada, sest tegemist oli pumbarikkega - tahaksin ise selle härraga kohtuda, kes sellise pumba suutis ära pekki keerata. Samuti auto panid käima siis käis nagu bensukas, minuti pärast lagises nagu ma ei tea misasi. Tänu sellele laginale sai see auto endale ka hüüdnime "Kivipurustaja." Samuti sai sellel mootoril ära vahetatud hüdrotõukurid, pihustid käisid stendis ja nipet näpet asju veel, kuid olukord ei muutunud paremaks - jube halvasti käivitus ka, olgu ta soe või külm s.t, et käivitamisel pidi õrnalt gaasi andma.
Ühesõnaga tavaline igapäevaauto, iluvigu on, roostet on - ei midagi erilist.
Samuti võite pakkuda mulle puitrooli.
Mõned pildid:
Ja veljed, mis autole suveks alla lähevad: