30-01-2014, 03:30 AM
Nii, mis siis mu musta laevukese juures uut?
Siis, kui doonor ehk punnsilm sai kõrvale varuosadeks võetud, sai kohe kindlaks tehtud, et m103 ehk originaal 3.0 bensuka käpad ei sobi ploki külge. Vaatasin, et on 2 erineva käppade jaoks plokis augud, aga mis juhuslikult paar päeva tagasi avastasin, et ikkagi 3 erineva käpa jaoks on poldi augud plokis olema ja vasaku poole käpp istus ideaalselt. Õnneks selline avastus tuli just päev enne seda, kui uute käppade tegemiseks läks![Eusa_clap Eusa_clap](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_clap.gif)
Negatiivne pool on see, et parempoolne käpp on kõndima läinud ja pean uue muretsema. Kahjuks w126-le juppe üsnagi raske saada... kuid kui Eestist ei saa seda ühte käppa, siis välja vaadatud saksa lehelt, et 50euriga koos saatmisega saaks kasutatud käpa kätte.
Veel oleks tarvis mootori amorte. Silberist hinnapakkumine 60euri/tk. Ega kasutatud amorte nkn ei tasuks osta.. üle 20 aasta vanalt autolt vast heas korras amorte ei leia![Eusa_drool Eusa_drool](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_drool.gif)
Nende käppadega jääb sillatala ette ja karter vajaks modifitseerimist. Karter eemaldatud ja ootab keevitamist. Peaks siis taoline jääma.
![[Pilt: ol_pohja2.jpg]](http://muuris.webs.com/ol_pohja2.jpg)
Tagumise õõtshoova vahetus on nii kaugel, et polt, mida kuidagi muud moodi kätte ei saanud kui difri eemaldamise ja sillatala alla laskmisega, sai pooleks saetud ja vana õõtshoova sai kätte. Teine õõtshoob sai alla pandud, aga vedru enam nii lihtsalt tagasi ei saa, kuna uuel on stopper küljes, mis ei lase õõtshooval täielikult alla langeda ja vedru ei mahu praeguse seisuga külge. Kuna mingi aeg lähevad kõik vedrud nagunii vahetusse, siis targem oleks ikkagi vedru press valmistada, kui uuel õõtshooval stopper eemaldada.
Kui kellelgi peaks Tartus garaazi üürile anda olema, siis võib teada anda. Plaanis natukese aja pärast ümber kolida.
Siis, kui doonor ehk punnsilm sai kõrvale varuosadeks võetud, sai kohe kindlaks tehtud, et m103 ehk originaal 3.0 bensuka käpad ei sobi ploki külge. Vaatasin, et on 2 erineva käppade jaoks plokis augud, aga mis juhuslikult paar päeva tagasi avastasin, et ikkagi 3 erineva käpa jaoks on poldi augud plokis olema ja vasaku poole käpp istus ideaalselt. Õnneks selline avastus tuli just päev enne seda, kui uute käppade tegemiseks läks
![Eusa_clap Eusa_clap](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_clap.gif)
Negatiivne pool on see, et parempoolne käpp on kõndima läinud ja pean uue muretsema. Kahjuks w126-le juppe üsnagi raske saada... kuid kui Eestist ei saa seda ühte käppa, siis välja vaadatud saksa lehelt, et 50euriga koos saatmisega saaks kasutatud käpa kätte.
Veel oleks tarvis mootori amorte. Silberist hinnapakkumine 60euri/tk. Ega kasutatud amorte nkn ei tasuks osta.. üle 20 aasta vanalt autolt vast heas korras amorte ei leia
![Eusa_drool Eusa_drool](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_drool.gif)
Nende käppadega jääb sillatala ette ja karter vajaks modifitseerimist. Karter eemaldatud ja ootab keevitamist. Peaks siis taoline jääma.
![[Pilt: ol_pohja2.jpg]](http://muuris.webs.com/ol_pohja2.jpg)
Tagumise õõtshoova vahetus on nii kaugel, et polt, mida kuidagi muud moodi kätte ei saanud kui difri eemaldamise ja sillatala alla laskmisega, sai pooleks saetud ja vana õõtshoova sai kätte. Teine õõtshoob sai alla pandud, aga vedru enam nii lihtsalt tagasi ei saa, kuna uuel on stopper küljes, mis ei lase õõtshooval täielikult alla langeda ja vedru ei mahu praeguse seisuga külge. Kuna mingi aeg lähevad kõik vedrud nagunii vahetusse, siis targem oleks ikkagi vedru press valmistada, kui uuel õõtshooval stopper eemaldada.
Kui kellelgi peaks Tartus garaazi üürile anda olema, siis võib teada anda. Plaanis natukese aja pärast ümber kolida.