05-01-2007, 04:59 PM
Oda, mes mootor? Minu OM617 on igatahes käsipumbaga. Sihuke plastmassist seen vahib pumba kõrvalt, roolivõimendi tagant välja... Seda peab natuke lahti keerama ja siis saab sulle-mulle meetodil mootori külge diislikütusega pesta.:flaming:
OM60x vist käsipumpa enam polegi. Eks targemad parandavad... Meie omal igatahes pole leidnud sihukest vidinat... Aga õhk peal filtrivahetust tuli üllatavalt kergelt välja, kui pihustitorud lahti keerasin...
Küünlad söövad ikka isuga, ilmselt ca 10A pulga kohta. Aga relee korrasolekut saab proovida küünla pealt, küünalde korrasolekut tegelikult ainult visuaalselt. Kui ikka punaseks ei lähe, siis on kaput. Muidugi, katkenud küünla reedab ka multimeeter, aga lihtsalt laisast küünlast nii sotti ei saa...
Praegu vist eis aa aru, aga pakasega oli küll tunda mittetöötav küünal. See oli tunduvalt jahedam, kui teised.
Iseenesest hea, et enne pumba stendimist kütuse olemasolus (õigemini puudumises) veenduda jõudsid. Mõni mees on peaaegu mootori kapremonti alustanud kütuse puudumise tõttu...
OM60x vist käsipumpa enam polegi. Eks targemad parandavad... Meie omal igatahes pole leidnud sihukest vidinat... Aga õhk peal filtrivahetust tuli üllatavalt kergelt välja, kui pihustitorud lahti keerasin...
Küünlad söövad ikka isuga, ilmselt ca 10A pulga kohta. Aga relee korrasolekut saab proovida küünla pealt, küünalde korrasolekut tegelikult ainult visuaalselt. Kui ikka punaseks ei lähe, siis on kaput. Muidugi, katkenud küünla reedab ka multimeeter, aga lihtsalt laisast küünlast nii sotti ei saa...

Praegu vist eis aa aru, aga pakasega oli küll tunda mittetöötav küünal. See oli tunduvalt jahedam, kui teised.
Iseenesest hea, et enne pumba stendimist kütuse olemasolus (õigemini puudumises) veenduda jõudsid. Mõni mees on peaaegu mootori kapremonti alustanud kütuse puudumise tõttu...
